تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

November 3, 2023
17:22 جمعه، 12ام آبانماه 1402
کد خبر: 151210

سوپراپلیکشن مالی بین‌المللی بنک (Benk)، بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر را وارد دنیای غیرمتمرکز خواهد کرد

سوپراپلیکشن مالی بین‌المللی بنک (Benk)، بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر را وارد دنیای غیرمتمرکز خواهد کرد
سوپراپلیکیشن مالی بِنک (Benk) با شعار «حرکت فراتر از بانکداری» آغاز فعالیت خود را با هدف خدمات مالی گسترده به کاربران اعلام کرد. بنک یک سیستم مدیریت پولی امن و کاربرپسند را ارائه می‌دهد که فرصت‌های سرمایه‌گذاری در کسب‌وکارهای استارتاپی، خرید و فروش سهام، معاملات ارزهای دیجیتال و موارد دیگر را برای هر شخصی در هر نقطه از جهان فراهم خواهد کرد.
 
IMG_5369-780x470.png
 
در بیانیه خبری رسمی این سوپراپلیکیشن درباره ماموریت بِنک آمده است: «با توسعه این نرم‌افزار مالی بین‌المللی با شعار حرکت به فراتر از بانکداری، قصد داریم بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر را واردی اقتصاد غیرمتمرکز کنیم؛ این برنامه با اهداف مدیریت مالی و درآمدزایی بیشتر از منابع و پس‌اندازهای مالی طراحی شده است تا کاربران آن بتوانند از چنین خدماتی بهره‌مند شوند.»
 
چشم‌انداز بنک
سوپراپلیکشن مالی بین‌المللی بنک (Benk)، بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر را وارد دنیای غیرمتمرکز خواهد کرد
 
در بیانیه رسمی بنک آمده: «چشم انداز ما ورود بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر به اقتصاد غیرمتمرکز و در نتیجه تسریع انتقال جهان به آینده غیرمتمرکز است. در راستای این چشم انداز، بنک به عنوان خانه‌ای برای محصولات متمرکز و غیرمتمرکز فعالیت می‌کند؛ این خدمات اکوسیستمی از همه افرادی که مایل به پیوستن به سیستم مالی باز هستند استقبال خواهد کرد.»
 
بِنک، شعار «حرکت فراتر از بانکداری» را انتخاب کرده است که نشان‌دهنده رویایی برای پشت‌سر گذاشتن تمامی محدودیت‌های بانکداری سنتی است؛ این حرکت در نهایت منجر به یک اکوسیستم مالی جامع خواهد شد. این سوپراپلیکیشن قرار است تا به عنوان پلی برای کاربران و علاقمندان فعالیت‌های مالی و سرمایه‌گذاری به سوی اقتصاد غیرمتمرکز عمل کند.
 
آنطور که در بیانیه رسمی آمده، کاربران Benk فقط از خدماتی شبیه تراکنش‌ بهره‌مند نخواهند بود، آنها به آسانی هر عملیاتی را که مرتبط به پول و سرمایه‌گذاری است را می‌توانند با این سوپر اپلیکیشن انجام دهند. 
 
این فعالیت‌ها می‌تواند مرتبط به ارزهای دیجیتال، اوراق بهادار یا سایر دارایی‌ها باشد. ادعا شده است که با Benk، کاربران دیگر نیازی به حساب بانکی نخواهند داشت: «ما فراتر از بانکداری حرکت می‌کنیم!»
 
برنامه‌های آینده سوپراپلیکشن بنک
سوپراپلیکشن مالی بین‌المللی بنک (Benk)، بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر را وارد دنیای غیرمتمرکز خواهد کرد
 
در بیانیه بنک آمده است که: «طی ماه‌های آینده، بنک برنامه‌هایی برای جذب نیروی انسانی متخصص از سراسر جهان، فعالیت‌های تشویقی و پاداش‌دهی به مخاطبان و ارائه کمک‌های بلاعوض اجتماعی خواهد داشت.»
 
بنک قرار است به عنوان یکی از اعضای خانواده یونیدف باشد. یونیدف یک مجموعه بین‌المللی فعال در زمینه سرمایه‌گذاری و توانمندسازی غیرمتمرکز است و بنک می‌تواند از تجربه گسترده یونیدف در ایجاد محصولات مرتبط به ارزهای دیجیتال و اجرای استراتژی های سرمایهه‌گذاری، بهره‌مند شود.
 
آنطور که بِنک اعلام کرده، این سوپراپلیکیشن هنوز در مراحل اولیه توسعه خود است: «همانطور که پیشرفت می کنیم، با طیف گسترده‌ای از کارشناسان مشورت خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنیم که می‌توانیم محصولی را ارائه دهیم که ایمن و کاربرپسند باشد و حریم خصوصی کاربران را رعایت کند. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به وبسایت www.benk.com یا @benkglobal  در پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی مراجعه کنید.»
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.