بازی

فناوری اطلاعات

November 15, 2023
11:07 چهارشنبه، 24ام آبانماه 1402
کد خبر: 151790

پلی استیشن 5 اسلیم به بازار ایران رسید؛ قیمت کنسول جدید سونی چقدر است؟

پلی‌استیشن ۵ اسلیم که ماه گذشته رونمایی شد، حالا در بازار ایران قابل‌ خرید است.
بسیاری از منتقدان، پلی استیشن ۵ را کنسولی بسیار بزرگ می‌دانند و احتمالاً عرضه‌ی پلی استیشن ۵ اسلیم با هدف رفع این مسئله و بهبود‌های دیگر بوده است.
کنسول پلی استیشن ۵ عادی ۸۲۵ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در اختیار کاربر قرار می‌دهد، این در حالی است که نسخه‌ی جدید یک ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی دارد. شاید این میزان افزایش حافظه چندان چشمگیر به‌نظر نرسد اما برای علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی به معنای نصب دو یا چند بازی بیشتر است.
درایو نوری مستقل پلی استیشن ۵ اسلیم دیجیتال ۸۰ دلار قیمت دارد بنابراین پیش از تصمیم به خرید، به این موضوع توجه داشته باشید. احتمالاً خرید کنسول بازی با درایو نوری از نظر اقتصادی منطقی‌تر خواهد بود؛ البته برای کسانی که احساس می‌کنند به ‌دیسک‌درایو نیاز دارند.
پلی استیشن ۵ اسلیم قرار است به‌مرور جایگزین نسخه‌های عادی شود و فروش نسخه‌های عادی توسط سونی قطع خواهد شد.
پلی استیشن ۵ اسلیم همانند نسخه‌ی قبلی در مدل مجهزبه درایو و مدل دیجیتال (درایو به صورت جداگانه قابل خریداری و اتصال است) عرضه می‌شود. اگر به دنبال خرید PS5 اسلیم هستید توجه داشته باشید که قیمت پلی استیشن ۵ اسلیم شاید در ابتدا در بازار کشورمان به‌دلیل تازه‌وارد‌ بودن و هیجانات پیرامون آن بالاتر از قیمت واقعی باشد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.