اپلیکیشن

تلفن همراه

November 17, 2023
15:21 جمعه، 26ام آبانماه 1402
کد خبر: 151840

سرویس اپل موزیک کلاسیکال برای آیپد منتشر شد

سرویس اپل موزیک کلاسیکال که تا پیش از این برای کاربران آیفون منتشر شده بود، اکنون دردسترس کاربران آیپد نیز قرار دارد.
 
 
اپل موزیک کلاسیکال که بخشی از اشتراک استاندارد اپل موزیک محسوب می‌شود، در بهار امسال برای گوشی آیفون منتشر شد و اکنون در آیپد نیز دردسترس است.
 
براساس اطلاعات رسمی، به‌روزرسانی اپل موزیک کلاسیکال که در اپ‌ استور منتشر شده است، طراحی جدیدی را برای این اپلیکیشن ارائه‌ می‌کند که برای نمایشگر بزرگ‌تر آیپد بهینه شده است.
 
در حالی که تمام آهنگ‌های کلاسیک نیز در کتابخانه‌ی اپل موزیک استاندارد موجود هستند، اپلیکیشن اختصاصی کلاسیکال دارای طراحی ویژه‌ای است که برای علاقه‌مندان موسیقی کلاسیک بهینه‌سازی شده‌ است.
 
این اپلیکیشن شامل اطلاعات غنی‌تر هر قطعه‌ی موسیقی مانند اطلاعاتی در مورد آهنگسازان و رهبران ارکستر، جست‌وجوی دقیق و پلی‌لیست‌های خاص است.
 
 
 
کاربران می‌توانند موسیقی دل‌خواه خود را با کیفیت بسیار بالا، تا ۱۹۲ کیلوهرتز (Hi-Res) گوش‌ دهند. یکی از معایب اپل موزیک کلاسیکال این است که به اتصال دائمی اینترنت نیاز دارد و آهنگ‌ها را نمی‌توان به صورت آفلاین دانلود کرد.
 
 
 
این به‌روزرسانی جدید، اولین به‌روزرسانی بزرگ برای اپل موزیک کلاسیکال از زمان انتشار آن در ماه می (اردیبهشت و خرداد) امسال محسوب می‌شود.
 
به لطف آپدیت جدید، اپل موزیک کلاسیکال هم‌اکنون روی پلتفرم‌های آیفون، آیپد و گوشی اندروید دردسترس است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.