اپراتورها

تلفن همراه

فناوری

November 18, 2023
1:21 شنبه، 27ام آبانماه 1402
کد خبر: 151876

شراکت وودافون و Accenture در سرویس های مشترک

 
The-Speechmark_Vodafone-770x285.jpg
 
 
ICTna.ir – شرکت Accenture حدود 150 میلیون یورو در نهاد خدمات مشترک وودافون برای منافع اقلیت نامشخص، سرمایه‌گذاری خواهد کرد.
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این مشارکت واحد "خدمات مشترک" وودافون را به نام Vodafone Intelligent Solutions تقویت می کند تا اوپریشن های مشترک وودافون را برای تسریع رشد، افزایش خدمات مشتری و ایجاد کارایی قابل توجه برای شرکت های عامل و بازارهای شریک وودافون و همچنین ایجاد مشاغل جدید ایجاد کند.
 
پس از تزریق 150 میلیون یورویی نقدینگی Accenture، سهام اکثریت، کنترل مدیریت و تصمیمات را حفظ خواهد کرد. این واحد از راه‌حل‌های دیجیتال، پلتفرم‌ها، خدمات هوش مصنوعی و قابلیت‌های یادگیری Accenture بهره می‌برد تا مسیرهای مهارتی و شغلی جدیدی را برای کارمندان ایجاد کند.
 
Margherita Della Valle، مدیر عامل گروه وودافون در این زمینه گفت: اعلام امروز یک پیشرفت مهم برای وودافون است زیرا ما روش کار خود را برای خدمات بهتر به مشتریان خود تغییر داده و ساده می کنیم. همکاری با Accenture فرصت های جدیدی را برای شرکت و نیروهایمان باز می کند. ما در مورد پتانسیل سازمان شییرد سرویس تجاری جدید خود و پتانسیل ارائه خدمات نه تنها به بازارهای خود وودافون بلکه به شرکای مخابراتی ما در سراسر صنعت هیجان‌زده هستیم.
 
جولی سویت، رئیس و مدیرعامل Accenture هم گفت: ما مفتخریم که بیش از 20 سال با وودافون در بسیاری از برنامه‌های استراتژیک همکاری کرده‌ایم. ما هیجان زده هستیم که با این سرمایه گذاری مشترک پیشگامانه که به خلق مجدد وودافون کمک می کند و ارزش قابل توجهی برای شرکت های عامل، بازارهای شریک و کارمندان آن ایجاد می کند، مشارکت خود را به سطح جدیدی برسانیم. این حرکت نشان دهنده جاه طلبی آنها برای کار به روش های کاملاً جدید، کاهش پیچیدگی ساختاری، باز کردن مسیرهای رشد، ایجاد تجربیات بهتر برای مشتریان و ایجاد مسیرهای شغلی اضافی برای افراد است.
 
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.