تلفن همراه

فناوری

November 22, 2023
14:36 چهارشنبه، 1ام آذرماه 1402
کد خبر: 152181

با هوش مصنوعی جدید وان‌پلاس می‌توانید موزیک ویدیو بسازید

در هوش مصنوعی AI Music Studio وان‌پلاس علاوه بر ساخت موسیقی باکلام در سه سبک، می‌توانید موزیک ویدیو نیز بسازید.
 
 
 
 
هوش مصنوعی تقریباً راه خود را به تمامی پلتفرم‌ها و رسانه‌های آنلاین و دیجیتال باز کرده است؛ گوگل هوش مصنوعی را به برنامه‌های خود آورده و شرکت متا نیز مسنجر فیسبوک، اینستاگرام و واتس‌اپ را به هوش مصنوعی مجهز می‌کند. اکنون شرکت وان پلاس نیز با «AI Music Studio» به کارزار هوش‌ مصنوعی می‌پیوندد.
 
AI Music Studio یک ابزار آنلاین رایگان است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا به‌راحتی از طریق پرامپت، ترانه، موسیقی و موزیک ویدیو تولید کنند. برای استفاده از این هوش مصنوعی، کافی است یک حساب کاربری در سایت آن ایجاد کنید. پس از ثبت‌نام، یکی از سبک‌های موسیقی را انتخاب کنید که درحال‌حاضر فقط رپ، پاپ و EDM ارائه می‌شود؛ پس از مشخص‌کردن حال‌وهوا و مود آهنگ می‌توانید تم موزیک ویدیو را نیز تعیین کنید.
 
ساخت موسیقی با هوش مصنوعی جدید وان پلاس
پس از انجام مراحل بالا، در آخر نیز باید به هوش مصنوعی بگویید که می‌خواهید آهنگ شما در مورد چه چیزی باشد. بقیه فرایند را به هوش مصنوعی بسپارید تا آهنگی را که درخواست داده‌اید، بسازد. اگر ترانه‌ای که می‌خواستید کاملاً مطابق نظرتان نبود، با یک بازسازی ساده می‌توان خروجی را به‌خوبی تنظیم کرد. پس از پایان ساخت آهنگ، می‌توانید آن را به اشتراک بگذارید، دانلود کنید و از آنچه ساخته‌اید لذت ببرید.
 
 
 
وان پلاس علاوه‌ بر عرضه این هوش مصنوعی، مسابقه‌ای نیز تدارک دیده است. کاربران آمریکای شمالی، اروپا و هند می‌توانند آهنگ‌های خود را تا 17 دسامبر (26 آذرماه) ارسال کنند و از میان آن‌ها 100 برنده از هر منطقه انتخاب خواهد شد. جایزه افراد برگزیده نیز کوپن خرید محصولات وان پلاس است.
 
نکته‌ای که باید به آن توجه شود این است که این هوش مصنوعی پرامپت‌هایی با مضامین نامناسب یا توهین‌آمیز یا مواردی که قوانین کپی‌رایت را نقض می‌کنند، انجام نمی‌دهد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.