تلفن همراه

گوشی

November 29, 2023
9:05 چهارشنبه، 8ام آذرماه 1402
کد خبر: 153017

این گوشی ۵ میلیونی؛ نمایشگر ۹۰ هرتز باتری پرظرفیت و طراحی چشم‌نواز دارد

منبع: zoomit

اینفینیکس قصد دارد گوشی اقتصادی جدیدی با طراحی حرفه‌ای و باتری قدرتمند عرضه کند.

اینفینیکس عرضه‌ی جهانی سری Hot 40 را برای ۹ دسامبر (۱۸ آذر) برنامه‌ریزی کرده است. این گوشی هوشمند در لاگوس نیجریه رونمایی خواهد شد؛ اما عرضه‌ی آن در برخی از بازارهای دیگر شروع شده است. اینفینیکس Hot 40i اولین گوشی از این خانواده است که رسماً معرفی می‌شود.

براساس اطلاعیه‌ی اینفینیکس در ایکس (توییتر سابق)، این گوشی ۲۶ نوامبر (۵ آذر) در عربستان‌سعودی معرفی شد و حتی برای فروش ازطریق خرده‌فروشی‌ها نیز عرضه می‌شود.

اینفینیکس Hot 40i از NFC برخوردار است که امکان پرداخت از‌طریق گوشی و کاربردهای دیگر را ارائه می‌دهد. همچنین، ممکن است نمونه‌ی بدون NFC از این گوشی در برخی از بازارها وجود داشته باشد.

اینفینیکس Hot 40i از نمایشگر ۶٫۵۶ اینچی با وضوح +HD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد و از پردازنده مدیاتک هلیو G88 قدرت می‌گیرد و اندروید ۱۳ را اجرا می‌کند.

دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به‌همراه دوربین ثانویه‌ و فلاش LED مجموعه‌ی دوربین اینفینیکس Hot 40i را در پنل پشتی تکمیل می‌کند. پنل جلویی گوشی نیز میزبان دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است که به‌صورت پانچ هول در بالای گوشی قرار گرفته است. در بخش امنیت هم، این گوشی با حسگر اثرانگشت جانبی از راه می‌رسد.

انرژی لازم برای کار با این گوشی اینفینیکس را باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ ۱۸ وات تأمین می‌‌‌‌‌کند. این گوشی در دو کانفیگ یکی با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیابایت حافظه ذخیره سازی و دیگری با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود. قیمت گوشی جدید اینفینیکس بسته به کانفیگ انتخابی از ۱۰۰ تا ۱۲۵ دلار متغیر است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.