تلفن همراه

لوازم جانبی

November 29, 2023
9:07 چهارشنبه، 8ام آذرماه 1402
کد خبر: 153018

اپل روی ۴ هدست جدید کار می‌کند

منبع: zoomit

منابع آگاه در آسیا می‌گویند که اپل هم‌اکنون مشغول کار روی چهار هدست واقعیت ترکیبی جدید است.

خبرگزاری تایوانی دیجی‌تایمز در گزارشی اختصاصی می‌نویسد که توسعه‌ی چندین مدل جدید از هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو ادامه دارد. به‌ادعای این رسانه، مجموعاً چهار هدست مختلف نسل دوم در حال توسعه هستند که در بین آن‌ها جایگزین مستقیم نسل اول و مدلی دیگر با قیمت ارزان‌تر وجود دارد. جزئیاتی از دو مدل دیگر منتشر نشده است.

ظاهراً هزینه‌ی قطعات استفاده‌شده در مدل ارزان‌تر ویژن پرو نصف هزینه‌ی قطعات مدل فعلی است تا اپل بتواند قیمت هدست واقعیت مجازی جدیدش را بسیار کاهش دهد. نمونه‌های اولیه‌ی این محصول جدید در نیمه‌ی دوم ۲۰۲۴ وارد خط‌تولید می‌شوند. مدل ارزان ویژن پرو در زودترین حالت ممکن نیمه‌ی دوم ۲۰۲۵ رونمایی خواهد شد.

مدتی پیش منابع دیگری ادعا کردند که اپل به شرکای زنجیره‌ی تأمین گفته است که روی نسل دوم و سوم ویژن پرو کار می‌کند. این شرکت در تلاش است به‌مرور‌زمان قیمت هدست را کاهش دهد تا فروش افزایش پیدا کند.

به‌ادعای افشاگران، ساخت انبوه اپل ویژن پرو از ماه دسامبر (آذر و دی) امسال شروع می‌شود و اپل احتمالاً در ابتدا ۴۰۰٬۰۰۰ دستگاه را تولید خواهد کرد. تولیدکننده‌ی آیفون و مک بوک به‌دنبال فروش یک‌میلیون دستگاه ویژن پرو در سال ۲۰۲۴ است.

نسل اول اپل ویژن پرو اوایل سال ۲۰۲۴ با برچسب قیمت ۳٬۴۹۹ دلار روانه‌ی بازار آمریکا می‌شود.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.