تلفن همراه

گوشی

November 29, 2023
9:07 چهارشنبه، 8ام آذرماه 1402
کد خبر: 153019

پست سوئیس گوشی سامسونگ را جایگزین اسکنرهای صنعتی کرد

منبع: zoomit

سامسونگ می‌گوید که اداره‌ پست سوئیس اسکنر‌های صنعتی را با گوشی‌های این شرکت جایگزین کرده است.

براساس بیانیه‌ی مطبوعاتی سامسونگ، کشور سوئیس اسکنر‌های صنعتی اداره‌ی پست خود را با انواع گوشی سامسونگ ازجمله خانواده‌ی گلکسی A و Xcover جایگزین کرده است. مدل‌های مختلف گوشی سامسونگ برای اسکن نامه‌ها و بسته‌ها استفاده می‌شوند.

از سال ۲۰۲۰ تاکنون، اداره‌ی پست سوئیس حدود ۳۰ هزار گوشی سامسونگ شامل ۲۵ هزار گوشی میان رده از خانواده‌ی A (مدل‌های عادی و سازمانی) و ۵ هزار گوشی از خانواده‌ی Xcover را به‌کار گرفته است. اداره‌ی پست مذکور با کمک گوشی‌های سامسونگ، در سال ۲۰۲۲ موفق شده است حدود ۲۰۰ میلیون بسته را تحویل دهد.

سامسونگ سری گلکسی A را برای این کار بسیار مناسب می‌داند و ادعا می‌کند که این سری تمام نیازی‌های کارکنان پست را به‌خوبی برآورده می‌کند. یکی از دلایل سامسونگ برای این ادعا، عمر باتری بسیار زیاد سری گلکسی A است. سری گلکسی Xcover نیز به‌دلیل باتری تعویض‌شدنی و مقاومت فراوان خود دربرابر ضربات، گزینه‌ی مناسبی برای کارمندان این اداره به‌حساب می‌آید.

موضوع دیگری که برای اداره‌ی پست سوئیس اهمیت زیادی دارد، برخورداری گوشی‌های سامسونگ از سرویس امنیتی ناکس است؛ زیرا سرویس یادشده امنیت نامه‌ها و بسته‌های کاربران را تضمین می‌کند.

شایعه‌ها می‌گویند که سامسونگ در حال ساخت گلکسی Xcover 7 است. این گوشی جان‌سخت به‌احتمال زیاد همراه با پردازنده مدیاتک و One UI 6 مبتنی‌بر اندروید ۱۴ از راه خواهد رسید. به‌نظر می‌رسد گوشی یادشده در آینده یکی از گزینه‌های ایدئال برای استفاده در اداره‌ی پست سوئیس خواهد بود.

به‌دلیل موفقیت این پروژه، سوئیس قصد دارد تمام اسکنر‌های صنعتی که اکنون در حال استفاده هستند، با گوشی‌های سامسونگ جایگزین کند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.