اپلیکیشن

تلفن همراه

December 3, 2023
12:41 یکشنبه، 12ام آذرماه 1402
کد خبر: 153314

گوگل پلی اپلیکیشن شناسایی کالاهای حامی رژیم صهیونیستی را حذف کرد

منبع: خبرگزاری مهر

گوگل اپلیکیشنی را از پلی استور خود حذف کرده است که به افراد کمک می کند شرکت های مرتبط با رژیم صهیونیستی را بایکوت کنند.

به گزارش نیوزویک، حساب کاربری NoThanksBoycott@ در ایکس(توییتر سابق) تایید کرد اپلیکیشن NoThanks به دلیل متنی که توضیح می داد «با کمک این نرم افزار کاربر می تواند دریابد به کشتن کودکان در فلسطین کمک می کند یا خیر»، به طور موقت از گوگل پلی حذف شده است.

این اپ در ایکس نوشت: اپلیکیشن ما به دلیل همین جمله در پلی استور تعلیق شد. در آپدیت جدید این جمله حذف شده و پلی استور پس از بررسی آن را دوباره منتشر خواهد کرد.

این توییت حاوی اسکرین شات هایی بود که زیر آنها نوشته شده بود: به No Thanks خوش آمدید. ما اینجا می توانیم ببینیم آیا محصولی که در دست شما است از کشتن کودکان در فلسطین حمایت می کند یا خیر. فقط کافی است بارکد یا شماره سریال کالا را در قسمت جستجو اسکن کنید.

NoThanks در حالی در فروشگاه پلی استور عرضه شده که روز جمعه رژیم صهیونیستی دقایقی پس از اتمام آتش بس در نوار غزه، عملیات های جنگی را شروع و دلیل آن را شکستن آتش بس توسط حماس اعلام کرده است.

چند ساعت پس از پایان یافتن آتش بس اخباری مبنی بر کشته شدن ۱۰۹ نفر و زخمی شدن ده ها نفر در غزه در نتیجه حمله هوایی اعلام شد.

خالق اپ مذکور در ۷ نوامبر اعلام کرد نرم افزار به افراد کمک می کند دریابند کدام شرکت ها از رژیم صهیونیستی حمایت می کنند. او در این باره نوشته بود. من یک توسعه دهنده نرم افزار فلسطینی هستم و اپلیکیشنی ساخته ام که در فرایند بایکوت به افراد کمک می کند. فقط کافی است کاربر بارکد یک محصول را اسکن کند. این اپ به زودی در اندروید و iOS منتشر خواهد شد.

تا ۲۹ نوامبر این برنامه بیش از ۱۰۰ هزار بار دانلود شده بود.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.