تلفن همراه

گوشی

December 3, 2023
18:32 یکشنبه، 12ام آذرماه 1402
کد خبر: 153376

گوشی میان رده جدید هواوی در دنیای واقعی رؤیت شد

منبع: زومیت

تصاویر جدید فاش‌شده از هواوی Enjoy 70 در دنیای واقعی، طراحی جلو و پشت این گوشی را با جزئیات بیشتر نشان می‌دهند.

چند روز قبل تصاویری از گوشی هواوی Enjoy 70 دردسترس قرار گرفت و طبق شایعات انتظار می‌رود دستگاه مذکور در تاریخ پنجم دسامبر (۱۴ آذر ۱۴۰۲) رونمایی شود. البته غول فناوری چینی هنوز تاریخ معرفی گوشی جدیدش را تأیید نکرده است.

اکنون حساب کاربری WhyLab در ویبو مجموعه‌ای از عکس‌های هواوی Enjoy 70 را در دنیای واقعی به‌اشتراک گذاشته است که مدل مشکی این گوشی را با ماژول دوربین مستطیلی و حلقه‌های دوربین طلایی نشان می‌دهد.

گوشی هواوی enjoy 70

ظاهراً گوشی هواوی Enjoy 70 از دوربین پشتی دوگانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این دستگاه در چند مدل با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت در رنگ سفید و سبز عرضه خواهد شد که همگی از ۸ گیگابایت رم استفاده می‌کنند.

گوشی هواوی Enjoy 70

از دیگر مشخصات Enjoy 70 هواوی می‌توان به نمایشگر ۶٫۷۵ اینچی، باتری ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی، شارژ سریع ۲۲٫۵ واتی و سیستم‌عامل HarmonyOS 4 اشاره کرد.

قلب تپنده‌ی هواوی Enjoy 70، پردازنده Kirin 710A است که با فرایند ۱۴ نانومتری ساخته شده و از چهار هسته‌ی Cortex-A73 با فرکانس ۲ گیگاهرتز و چهار هسته‌ی Cortex-A53 با فرکانس ۱٫۷ گیگاهرتز بهره می‌برد. این تراشه همچنین از گرافیک Mali G51-MP4 استفاده می‌کند.

گفته می‌شود هواوی در کنار نسخه‌ی استاندارد Enjoy 70 از Enjoy 70 پرو نیز رونمایی خواهد کرد که البته درحال‌حاضر اطلاعات زیادی درمورد دستگاه مذکور دردسترس نیست. طبق برخی گزارش‌ها مدل پرو گوشی مذکور از تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۸۰ و دوربین اصلی ۱۰۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

گوشی هواوی enjoy 70

قیمت گوشی هواوی Enjoy 70 هنوز مشخص نیست اما با نزدیک شدن به تاریخ معرفی این دستگاه انتظار داریم اطلاعات بیشتری دردسترس قرار گیرد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.