تلفن همراه

فناوری‌های پوشیدنی

گجت

December 11, 2023
11:32 دوشنبه، 20ام آذرماه 1402
کد خبر: 153958

فروشگاه‌های اپل برای عرضه ویژن پرو آماده می‌شوند

منبع: زومیت

اپل با دعوت از کارمندان فروشگاه‌هایش در سراسر آمریکا، می‌خواهد برای آن‌ها دوره‌ی آموزشی کار با ویژن پرو برگزار کند.

خبرگزاری بلومبرگ در گزارشی اختصاصی می‌گوید خرده‌فروشی‌های اپل در حال آماده‌شدن برای عرضه‌ی هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو هستند.

مدتی پیش بلومبرگ گفته بود اپل در حال فراخوانی کارمندان فروشگاه‌هایش در سراسر آمریکا است تا برای آن‌ها دوره‌ی آموزشی برگزار کند. این دوره‌ها که اوایل سال ۲۰۲۴ در مقر مرکزی اپل برگزار می‌شوند، روی آموزش استفاده و فروش ویژن پرو تمرکز دارند.

به گفته‌ی بلومبرگ، اپل در حال تعیین زمان برگزاری سمینارهای مورد بحث است. به‌طور دقیق‌تر گفته می‌شود که روند آموزش نیروها در اواسط ژانویه (اواخر دی) شروع خواهد شد. هر کارمند به مدت دو روز تعلیم داده می‌شود و پس از بازگشت به فروشگاهی که در آن کار می‌کند، آموزش را به بقیه‌ی نیروها می‌دهد.

ویژن پرو که اپل آن را «کامپیوتر مکان‌مند» خطاب می‌کند، دستگاهی پیچیده است و باید برای هر کاربر شخصی‌سازی شود. اگر ویژن پرو به‌طور کامل روی صورت کاربر قرار نگیرد، تجربه‌ی کار با این دستگاه مختل می‌شود. برای اپل مهم است که کارمندان فروشگاه‌هایش به‌درستی ویژن پرو را روی صورت کاربران قرار دهند تا نظر آن‌ها را جلب کنند.

بلومبرگ می‌گوید خریداران می‌توانند ویژن پرو را به‌صورت آنلاین رزرو کنند، اما به احتمال زیاد خرید کامل و تحویل محصول فقط به‌صورت حضوری امکان‌پذیر خواهد بود. فروشگاه‌های اپل قرار است تجهیزات جدیدی برای سرهم‌ کردن هدست دریافت کنند و این نشان می‌دهد که عرضه‌ی ویژن پرو نزدیک است.

اپل پیش‌تر گفته که ویژن پرو اوایل سال ۲۰۲۴ در دسترس کاربران آمریکایی قرار می‌گیرد. قیمت هدست واقعیت مجازی مورد بحث اپل ۳٬۴۹۹ دلار است. این هدست واقعیت مجازی اپل رقبایی نظیر متا کوئست پرو در بازار دارد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.