تلفن همراه

گوشی

December 11, 2023
14:55 دوشنبه، 20ام آذرماه 1402
کد خبر: 153998

سامسونگ احتمالاً ابعاد نمایشگرهای گلکسی زد فولد و فلیپ 6 را تغییر خواهد داد

منبع: دیجیاتو

گزارشی تازه نشان می‌دهد که گلکسی زد فولد و فلیپ 6 نمایشگرهایی با ابعاد متفاوت از نسل فعلی خواهند داشت. به‌نظر می‌رسد که ظاهر گلکسی زد فولد 6 شبیه به سری گلکسی S25 خواهد بود که بیش از یک سال دیگر با رونمایی از آن فاصله داریم. همچنین شایعه شده است که زد فلیپ 6 صفحه‌نمایش بیرونی بزرگ‌تری دارد که اندازه آن احتمالاً به 3.9 اینچ برسد؛ صفحه‌نمایش داخلی آن نیز می‌تواند حاشیه‌های نازک‌تری داشته باشد.

براساس گزارشی تازه از یک منبع آگاه، به‌نظر می‌رسد که گوشی‌های تاشوی نسل بعدی سامسونگ در طراحی و ابعاد نمایشگرها تغییراتی خواهند داشت. این منبع ادعا می‌کند که طراحی زد فولد 6 شبیه به سری گلکسی S25 خواهد بود که احتمالاً نسبت به طراحی‌های فعلی تغییر می‌کند. همچنین احتمال دارد که نمایشگرهای داخلی و خارجی زد فولد 6 تغییر کنند. جزئیات زیادی در مورد این تغییرات منتشر نشده است، اما حدس زده می‌شود که صفحه‌نمایش بیرونی این گوشی ممکن است نسبت تصویر متفاوتی داشته باشد.

سامسونگ ابعاد نمایشگرهای زد فولد و فلیپ 6 را تغییر می‌دهد

مدتی پیش شایعه شده بود که سامسونگ علاقه‌مند است اندازه صفحه‌نمایش بیرونی زد فلیپ 6 را به 3.9 اینچ افزایش دهد. این نمایشگر بیرونی روی یک پوسته چهار اینچی (شامل خود پنل نمایش و حاشیه آن) قرار خواهد گرفت که تقریباً به اندازه آیفون 5 است.

در نسل فعلی زد فلیپ، نمایشگر بیرونی دارای یک انحنا است تا فضایی برای لنزهای دوربین دوگانه و فلاش LED فراهم شود. اگر سامسونگ بخواهد نمایشگر 3.9 اینچی را جایگزین نمایشگر فعلی کند، شاید این شرکت به‌سمت طراحی نمایشگر با سوراخ‌های لنز دوربین، همانند طراحی موتورولا ریزر پلاس برود.

نسبت تصویر نمایشگر نسل فعلی زد فولد 23.1:9 و درواقع بلند و باریک است که برخی کاربران با آن مشکل دارند. احتمال دارد سامسونگ این ابعاد را در زد فولد 6 اصلاح کند تا رضایت کاربران بیشتری را جلب کند.

تقریباً هفت ماه تا معرفی گلکسی زد فولد و فلیپ 6 فاصله داریم. تا آن زمان، ممکن است این اطلاعات تأیید یا رد شوند، بنابراین درحال‌حاضر نمی‌توان با قطعیت در مورد نمایشگرهای گوشی‌های تاشوی آینده سامسونگ نظر داد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.