تبلت

December 21, 2023
21:25 پنجشنبه، 30ام آذرماه 1402
کد خبر: 155194

آنر پد ۹ از راه رسید؛ تبلت میان رده با نمایشگر ۱۲۰ هرتز مشابه کاغذ

تبلت اقتصادی آنر پد ۹ با نمایشگر ۱۲٫۱ اینچی ۱۲۰ هرتزی و تراشه‌ی اسنپدراگون رونمایی شد.

آنر همزمان‌با معرفی گوشی آنر ۹۰ جی‌تی، از تبلت جدید خود نیز رونمایی کرد. این تبلت با نام Honor Pad 9 شناخته می‌شود و نسخه‌ی به‌روزشده‌ی تبلت آنر پد ۸ سال گذشته است.

بر اساس پست رسمی آنر در ویبو، تبلت آنر پد ۹ با به‌روزرسانی‌های قابل توجهی نسبت‌به مدل قبلی‌اش عرضه شده است و شباهت‌های زیادی به تبلت وان پلاس پد و اوپو پد ۲ دارد.

آنر پد ۹ دارای صفحه‌نمایش ۱۲٫۱ اینچی مات با حاشیه‌های متقارن در چهار طرف است و نوشتن روی آن حسی شبیه به نوشتن روی کاغذ ایجاد می‌کند.

پنل LCD دستگاه دارای وضوح ۲٬۵۶۰ × ۱٬۶۰۰ پیکسل، شدت روشنایی ۵۵۰ نیت، نسبت نمایشگر به بدنه‌ی ۸۸ درصد و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است.

مشخصات تبلت آنر پد ۹
ادعا شده است که نمایشگر تبلت پد ۹ آنر جلوی بازتاب ۹۸ درصد از نور را می‌گیرد و تجربه‌ی دیدن بدون نور مزاحم را فراهم می‌کند. این تبلت با قلم لمسی و کیبورد سازگار است.

تبلت جدید آنر دارای ماژول دوربین دایره‌ای در پنل پشتی با یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی است. در جلوی تبلت یک دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی وجود دارد و هشت اسپیکر در دستگاه قرار داده شده‌اند.

در قلب تبلت آنر پد ۹، تراشه‌ی اسنپدراگون ۶ نسل ۱ قرار گرفته که با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی همراهی می‌شود.

باتری ۸٬۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۵ واتی، تبلت اقتصادی جدید آنر را تغذیه می‌کند. رابط کاربری این دستگاه، MagicOS 7.2 مبتنی بر اندروید ۱۳ است.

تبلت آنر پد ۹ را می‌توان در رنگ‌های آبی، سفید و خاکستری تهیه کرد. قیمت تبلت مورد بحث برای کانفیگ رم ۸ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی، ۱٬۴۹۹ یوان (حدود ۲۰۹ دلار) است.

در نسخه‌های دارای ۱۲ گیگابایت رم با ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، قیمت تبلت آنر پد ۹ به ترتیب ۱٬۹۹۹ یوان (حدود ۲۷۹ دلار) و ۲٬۱۹۹ یوان (حدود ۳۰۷ دلار) است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.