بازی

فناوری اطلاعات

December 29, 2023
18:24 جمعه، 8ام دیماه 1402
کد خبر: 156030

جی تی ای ۶ یکی از قابلیت‌های جذاب Red Dead Redemption 2 را به ارث می‌برد

منبع: زومیت

یکی از افشاگران ادعا می‌کند که بازی GTA 6 یکی از ویژگی‌های جذاب بازی Red Dead Redemption 2 را خواهد داشت.

گمانه‌زنی‌ها در مورد GTA 6 همچنان ادامه دارد و کاربران و افشاگران در شبکه‌های اجتماعی از ویژگی‌های احتمالی این بازی صحبت می‌کنند.

یکی از ویژگی‌های جالب توجه در بازی Red Dead Redemption 2 سازه‌های درون بازی بود که به مرور زمان و با طی کردن مراحل مختلف بازی ساخته می‌شدند. حالا گفته می‌شود این ویژگی در بازی GTA 6 هم وجود خواهد داشت.

GTA 6 قرار است واقع‌گرایانه‌ترین بازی تاریخ راک‌استار گیمز باشد. احتمالا شهرها و شهرک‌های مختلف شهر لئونیدا در بازی در طول زمان به تدریج گسترش می‌یابند، چه از طریق طی کردن مراحل بازی و چه از طریق به‌روزرسانی‌های پس از انتشار.

یکی از کاربران با انتشار پستی در ردیت ادعا می‌کند که محیط بازی GTA 6 به صورت پویا تغییر خواهد کرد. او می‌گوید: «در اطلاعات فاش شده و تریلر بازی ما چندین محل ساخت‌وساز را دیده‌ایم. من فکر نمی‌کنم آن‌ها را به همان شکل رها کنند چون بیش از ۳ نفر در پس‌زمینه پنهان شده بودند.»

پیش‌تر شایعاتی مطرح شده بود مبنی بر اینکه حدود ۷۰ درصد از ساختمان‌ها در بازی GTA 6 قابل بازدید هستند. باید دید راک‌استار در نهایت این بازی پرهیاهو را با چه ویژگی‌هایی منتشر می‌کند.

بازی GTA 6 قرار است در سال ۲۰۲۵ برای کنسول‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر شود.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.