اپراتورها

رگولاتوری

December 30, 2023
23:22 شنبه، 9ام دیماه 1402
کد خبر: 156203

همراه اول و ایرانسل بسته اینترنت شبانه نامحدود را برگرداندند

همراه اول می‌گوید بسته اینترنت شبانه نامحدود این اپراتور حذف نشده و از طریق کد دستوری در دسترس است.

به گزارش فارس، روز‌گذشته بسته اینترنت شبانه نامحدود همراه اول در اپلیکیشن «همراه من» حذف شده بود و روابط عمومی این اپراتور نیز حذف این بسته را تایید کرد.

اما امروز روابط عمومی همراه اول طی تماس با خبرگزاری فارس گفت این بسته حذف نشده؛ به‌علت به‌روزرسانی قیمت‌ها فعلا تنها در اپلیکیشن نشان داده نمی‌شود و از طریق کد دستوری و سایت امکان خرید آن وجود دارد. مشترکین می توانند بسته شبانه نامحدود را از طریق کد دستوری «#33*100*» (ستاره۱۰۰ستاره ۳۳ مربع) را خریداری کنند.

فعلا این بسته به قیمت قبل (۱۹۹۰۰ تومان قبل از احتساب مالیات) ارائه می‌شود و تا امشب افزایش ۳۴درصدی بر روی آن اعمال می‌شود.

گفتنی است روز گذشته رئیس سازمان تنظیم مقررات اعلام کرد «هیچکدام از بسته‌هایی که تا دیروز در دسترس کاربران بوده نباید حذف شوند» و بیش از ۳۴ درصد هم افزایش قیمت نخواهند داشت. وی همچنین تأکید کرد «با اپراتورهای متخلف در این زمینه برخورد خواهد شد».

تکمیلی: بسته شبانه نامحدود همراه اول و بسته شبانه ایرانسل اکنون به‌طور کامل در دسترس قرار گرفته است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.