تلفن همراه

گوشی

January 6, 2024
22:45 شنبه، 16ام دیماه 1402
کد خبر: 157020

آغاز پیش‌فروش گوشی Magic 6 RSR در فروشگاه پروشه دیزاین

منبع: زومیت

آنر بعد از خبر همکاری خود با شرکت پورشه دیزاین، با شتاب پیش‌فروش گوشی RSR را شروع کرد.

آنر هفته‌ی گذشته از اولین همکاری خود با شرکت پورشه دیزاین خبر داد و امروز پیش‌فروش گوشی Magic 6 RSR را بی‌سر‌و‌صدا در چین آغاز کرد. بنابر گفته‌ی آنر در ویبو، خریداران علاقه‌مند هم‌اکنون می‌توانند با پرداخت ۹۱۱ یوان (۱۲۸ دلار) در فروشگاه پورشه دیزاین، این گوشی را رزرو کنند.

کسانی که گوشی جدید آنر را پیش‌خرید کنند، هدیه‌ای ویژه نیز دریافت خواهند کرد. سپرده‌ی اولیه فقط برای دسترسی زودهنگام است و پرداخت کامل قیمت گوشی آنر RSR Magic 6 تنها در ۱۱ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۱ دی ۱۴۰۲) امکان پذیر خواهد شد.

داستان پسوند RSR در نام این گوشی از تاریخچه‌ی مسابقات پورشه الهام گرفته شده و مخفف عبارت آلمانی RennSport Rennwagen به‌معنای «ماشین اسپرت مسابقه‌ای» است که معمولاً برای نسخه‌های خاص از خودرو پورشه ۹۱۱ به‌کار می‌رود که فقط برای پیست مسابقه تولید می‌شوند.

اطلاعات دقیقی از قیمت گوشی آنر Magic 6 RSR در‌دسترس نیست؛ ولی با‌توجه‌به اینکه قبلاً اطلاعاتی از گوشی‌های مجیک ۶ و مجیک ۶ پرو فاش شده بود، انتظار می‌رود این مدل خاص فرق زیادی با گوشی‌های هم‌خانواده‌ی خود نکند و بعد از معرفی به یکی از بهترین گوشی های بازار تبدیل شود.

سری آنر مجیک ۶ از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳، رابط کاربری MagicOS 8.0 و سیستم‌عامل اندروید ۱۴، فضای ذخیره‌سازی از ۲۵۶ گیگابایت تا یک ترابایت، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با زوم ۱۰۰ برابری و ویژگی اتصال ماهواره‌ای پیشرفته بهره خواهند برد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.