فناوری اطلاعات

January 8, 2024
7:48 دوشنبه، 18ام دیماه 1402
کد خبر: 157158

بهترین و بدترین مدیران شرکت‌های فناوری در سال 2023

«دیوید گوکلر» مدیرعامل شرکت «وسترن دیجیتال» در نظرسنجی اخیر شبکه اجتماعی «تیم‌بلایند» بالاترین رتبه را در عدم تایید به دست آورد تا به عنوان دوست نداشتنی‌ترین مدیر در بین شرکت‌های فعال در حوزه فناوری انتخاب شود.

شبکه اجتماعی بلایند از متخصصان کسب و کار تشکیل شده است که از طریق ایمیل‌های کاری خود ثبت نام می‌کنند تا به صورت ناشناس و بدون اینکه تهدید یا اقدام تلافی جویان در مقابل آنها صورت گیرد، در مورد تجربه کاری خود اظهار نظر کنند.

شرکت بلایند در ماه آگوست از 13 هزار و 171 عضو شبکه خود درباره 103 مدیرعامل این سوال را مطرح کرد: «آیا شما روشی را که مدیرعامل خود در حال انجام وظایفش است، تایید یا رد می‌کنید؟» سپس مدیران عامل از نظر رتبه بندی تایید و عدم تایید فهرست بندی شدند. البته بسیاری از شرکت‌های مرتبط با ذخیره سازی داده و محصولات مرتبط در این فهرست وجود نداشتند و در پایان مشخص شد «جنسن هوانگ» از شرکت «انویدیا» مورد تاییدترین مدیرعامل در بین شرکت‌های فناوری در سال 2023 بوده است و در مقابل «دیوید گوکلر» از «وسترن دیجیتال» بالاترین رتبه در عدم تایید را به خود اختصاص داده است. میانگین امتیاز تایید مدیرعامل 32 درصد بود. فهرست این مدیران به‌ترتیب به قرار زیر اعلام شده است:

جنسنگ هوانگ مدیر انویدیا – رتبه تایید: 96 درصد – رتبه عدم تایید منفی 3 درصد
علی قدسی مدیر دیتابریکس – رتبه تایید 83 درصد – رتبه عدم تایید منفی 13 درصد
سانجای پونن مدیر کوئسیتی – رتبه تایید 63 درصد – رتبه عدم تایید منفی 30 درصد
فرانک اسلوتمن مدیر اسنوفلِیک – رتبه تایید 57 درصد – رتبه عدم تایید منفی 37 درصد
جِی چاودری مدیر زد‌اِسکالر – رتبه تایید 54 درصد – رتبه عدم تایید منفی 42 درصد
چاک رابینز مدیر سیسکو – رتبه تایید 49 درصد – رتبه عدم تایید منفی 39 درصد
لیانگ روبو مدیر بایت‌دنس – رتبه تایید 38 درصد – رتبه عدم تایید منفی 39 درصد
آرویند کریشنا مدیر آی‌بی‌ام – رتبه تایید 38 درصد – رتبه عدم تایید منفی 47 درصد
سافرا کاتز مدیر اوراکل – رتبه تایید 38 درصد – رتبه عدم تایید منفی 51 درصد
مایکل دل مدیر دل – رتبه تایید 31 درصد – رتبه عدم تایید منفی 51 درصد
ساتیا نادلا مدیر مایکروسافت – رتبه تایید 30 درصد – رتبه عدم تایید منفی 63 درصد
درو هاوستون مدیر دراپباکس – رتبه تایید 17 درصد – رتبه عدم تایید منفی 78 درصد
اندی جِیسی مدیر آمازون – رتبه تایید 10 درصد – رتبه عدم تایید منفی 86 درصد
دیوید گوکلر مدیر وسترن دیجیتال – رتبه تایید 0 درصد – رتبه عدم تایید منفی 94 درصد

منبع: blocksandfiles.com
ترجمه: همکاران سیستم

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.