تبلت

تلفن همراه

January 8, 2024
18:44 دوشنبه، 18ام دیماه 1402
کد خبر: 157251

با این تبلت ورزش کنید!

منبع: زومیت

Myrow تبلتی ۲۲ اینچی با طراحی مدرن است که امکاناتی مثل آموزش ویدیویی را به دستگاه شبیه‌ساز قایقرانی می‌آورد.

در یکی از سالن‌های CES 2024 دستگاه شبیه‌ساز پاروزنی Concept2 مدل D به‌همراه تبلتی جدید به‌نمایش درآمد. Concept2 یکی از بهترین دستگاه‌های شبیه‌ساز پاروزنی است اما شرکت سازنده‌اش همیشه از مانیتوری با ظاهر بسیار قدیمی موسوم‌ به PM5 در آن استفاده کرده که باعث می‌شود کمی قدیمی به‌نظر برسد.

اکنون تبلت Myrow با ابعاد ۲۲ اینچ برای دستگاه‌های قایقرانی محبوب Concept2 معرفی شده است که امکانات جذابی دراختیار کاربران قرار می‌دهد.

دستگاه قایقرانی یا دستگاه پاروزن (Rowing Machine) ماشینی است که برای شبیه‌سازی عمل پاروی کشتی‌های آبی و با هدف تمرین یا آموزش قایقرانی استفاده می‌شود.

تبلت Myrow برای Concept2 به پایه‌ی مانیتور داخلی این دستگاه متصل می‌شود. شما همچنین به PM5 نیاز خواهید داشت؛ زیرا Myrow برای دریافت داده‌ها از قایق به آن متصل می‌شود. کلاس‌های آموزش قایقرانی می‌توانند تمرین‌های سفارشی را با استفاده از Myrow به کارآموزان خود نمایش دهند.

براساس اطلاعات سایت رسمی Myrow، این تبلت علاوه‌بر کمک به افزایش کیفیت کلاس‌های ویدیویی، درک بهتری از داده‌های مربوط به فعالیت‌های قایقرانی افراد ارائه می‌دهد؛‌ موضوعی که یکی از نقاط ضعف مهم PM5 محسوب می‌شود. حتی می‌توانید داده‌های خود را به‌طور خودکار در Logbook به‌اشتراک بگذارید.

Myrow را گری سیمپسون، بنیانگذار Transit Wireless طراحی کرده است؛‌ کسی که سیگنال بی‌سیم را به سیستم‌های مترو اضافه کرد. او می‌گوید در دوره‌ی همه‌گیری کرونا به پاروزنی با ماشین شبیه‌سازی قایقرانی Concept2 روی آورد و فقدان کلاس‌های زنده و ویژگی‌های ارزش‌افزوده‌ی دیگر، او را به فکر اختراع Myrow انداخت.

سیمپسون در نهایت تصمیم گرفت محصولی بسازد که خلأ سیستم مانیتور دستگاه قایقرانی Concept2 را برطرف کند و حاصل آن Myrow بود.

انتظار می‌رود پیش‌فروش Myrow‌ از ماه فوریه آغاز شود و عرضه‌ی این محصول به بازار نیز در آوریل انجام خواهد شد. قیمت تبلت مذکور به‌همراه پایه‌ ۵۰۰ دلار خواهد بود و علاوه‌براین خریداران برای استفاده از کلاس‌های آموزشی درخواستی باید ماهانه ۳۰ دلار هزینه‌ی اشتراک بپردازند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.