تلفن همراه

گوشی

January 12, 2024
18:09 جمعه، 22ام دیماه 1402
کد خبر: 157827

گوشی آنر مجیک ۶ پرو رونمایی شد

منبع: زومیت

آنر مجیک ۶ پرو، گوشی پرقدرت چینی، با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳، دوربین پریسکوپی ۱۰۸ مگاپیکسلی و نمایشگر ۱۲۰ هرتز رونمایی شد.

آنر عصر امروز با برگزاری مراسمی در چین، از دو گوشی مجیک ۶ و مجیک ۶ پرو پرده برداشت. این شرکت اواخر سال ۲۰۲۳ گوشی آنر مجیک ۶ لایت را به‌عنوان ارزان‌ترین مدل خانواده‌ی مجیک ۶ به‌نمایش گذاشته بود.

مجیک ۶ پرو که موقتا بهترین گوشی آنر در سال ۲۰۲۴ محسوب می‌شود، در پنل جلو به نمایشگر ۶٫۸ اینچ خمیده‌ی اولد با وضوح +FHD (معادل ۲٬۸۰۰ در ۱٬۲۸۰ پیکسل) و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز است. این نمایشگر در دسته‌ی پنل‌های LTPO قرار می‌گیرد، به این معنی که نرخ نوسازی انطباقی از یک تا ۱۲۰ هرتز دارد.

آنر در بیانیه‌ای مطبوعاتی می‌گوید اوج روشنایی نمایشگر Honor Magic 6 Pro در حالت عادی ۱٬۶۰۰ نیت است و این نمایشگر به‌صورت محلی می‌تواند روشنایی ۵٬۰۰۰ نیت را هم به نمایش بگذارد. بدین ترتیب آنر مجیک ۶ پرو دارای پرنورترین نمایشگر صنعت موبایل است.

جدیدترین گوشی آنر از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ استفاده می‌کند و به رابط کاربری MagicOS 8.0 و سیستم‌عامل اندروید ۱۴ مجهز است. این رابط کاربری توجه ویژه‌ای به هوش مصنوعی دارد و از یک‌سری قابلیت منحصربه‌فرد استفاده می‌کند، ازجمله بازکردن اپلیکیشن‌ها با حرکات چشم.

در پنل پشتی آنر مجیک ۶ پرو شاهد سه دوربین با چینش مثلثی هستیم که ظاهر متفاوتی به این گوشی داده‌اند و حسگر و لنز توانمندی دارند تا آنر مجیک ۶ پرو در فهرست بهترین گوشی از نظر دوربین قرار بگیرد.

جدیدترین پرچمدار آنر دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار لیزری و لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) دارد، از دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ۱۸۰ مگاپیکسلی با بزرگ‌نمایی اپتیکال ۲٫۵ برابری و بزرگ‌نمایی دیجیتال ۱۰۰ برابری و لرزش‌گیر اپتیکال استفاده می‌کند و به دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار مجهز است. آنر می‌گوید دوربین اصلی گوشی جدیدش دارای دیافراگم متغیر (f/1.4-f/2.0) است و در زمانی سریع روی سوژه‌ی اصلی فوکوس می‌کند.

در بالای نمایشگر آنر مجیک ۶ پرو شاهد حفره‌ی کپسولی هستیم که از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی به‌همراه حسگر سه‌بعدی مدت‌پرواز میزبانی می‌کند تا ضمن ثبت سلفی‌های باکیفیت، توانایی تشخیص عمق را داشته باشد.

آنر مجیک ۶ پرو به سیستم ارتباط ماهواره‌ای دوطرفه مجهز است و از همین طریق می‌تواند ارتباط متنی و صوتی برقرار کند، آن‌ هم به‌صورت بلادرنگ.

در مجیک ۶ پرو شاهد باتری ۵٬۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی با توان ۸۰ وات هستیم که درصد شارژ باتری را در ۳۹ دقیقه از صفر به ۱۰۰ می‌رساند. اگر از یک قابلیت ویژه استفاده کنید، می‌توان در ۳۶ دقیقه گوشی را به‌طور کامل شارژ کرد. آنر مجیک ۶ پرو شارژ بی‌سیم ۶۶ وات نیز دارد.

بر اساس گفته‌ی آنر، پرچمدار جدید این شرکت در رنگ‌های آبی، ارغوانی، سفید، سبز و مشکی با قیمت پایه‌ی ۵٬۶۹۹ یوان (۸۰۳ دلار) برای کانفیگ مجهزبه ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در دسترس قرار می‌گیرد.

قیمت گوشی آنر مجیک ۶ پرو در قوی‌ترین کانفیگ با ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی به ۶٬۶۹۹ یوان (۹۴۴ دلار)‌ می‌رسد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.