سیستم‌عامل و نرم‌افزار

January 14, 2024
9:11 یکشنبه، 24ام دیماه 1402
کد خبر: 157960

چگونه فایل‌های پاک‌شده را بازگردانیم؟

منبع: روزنامه ایران

این روزها بیشتر اطلاعات کاربران و حتی عکس‌ها و فیلم‌های مورد علاقه‌شان روی کامپیوتر یا لپ‌تاپ آنها ذخیره شده و اگر سیستم دچار مشکل شود، پاک شدن هریک از این داده‌ها می‌تواند دردسرساز شود. اینجاست که فعالان حوزه فناوری به دنبال ارائه راهکار بوده‌اند و یک نرم‌افزار قدرتمند برای ریکاوری اطلاعات حذف شده از روی سیستم‌ها ارائه داده‌اند. Aiseesoft Data Recovery را می‌توان یک نرم‌افزار پرکار و ایمن در زمینه بازیابی اطلاعات دانست. با استفاده از این نرم‌افزار قدرتمند تقریباً می‌توانید تمام اطلاعات و پرونده‌های حذف‌شده در سیستم ویندوزی خود را بازیابی کنید. امکان ریکاوری فایل‌ها اعم از عکس، اسناد، ایمیل، صدا و فیلم به شما این امکان را می‌دهد تا دیگر نیازی به ابزار‌های مشابه نداشته باشید. سازگاری با انواع سخت‌افزارهای دیجیتالی همچون هارد دیسک، فلش مموری، کارت حافظه و دوربین دیجیتال می‌تواند به شما در بازیابی اطلاعات کمک کند. جالب است بدانید در این زمینه تفاوتی وجود ندارد که اطلاعات به چه شکل از دست رفته‌اند یعنی با کمک آن، حتی می‌توانید اطلاعاتی را که به دلیل خرابی هارد دیسک از بین رفته‌اند، ریکاوری کنید. طبق اطلاعاتی که در سایت سازنده نرم‌افزار ثبت شده است، شما می‌توانید اطلاعاتی را که با دستور Shift + Delete هم از بین رفته‌اند، در دستور کاری خود قرار دهید و یا پارتیشن‌هایی را که به‌صورت عمدی یا ویروسی شدن از دست رفته‌اند، بازیابی کنید. نرم‌افزار Aiseesoft Data Recovery شامل یکسری فیلتر کاربردی است که با انتخاب آنها می‌توانید دسته‌بندی دلخواه خود را برای بازیابی تعیین کنید. وجود یک اسکنر و جست‌و‌جوگر قدرتمند
فایل مورد نظر شما را از میان میلیون‌ها فایل دیگر شناسایی کرده و در اختیارتان قرار دهد. علاقه‌مندان این نرم‌افزار می‌توانند آن را به صورت رایگان از وب سایت پی‌سی‌ورلد به آدرس WWW.p30world.com بارگذاری کنند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.