تلفن همراه

گوشی

January 15, 2024
16:11 دوشنبه، 25ام دیماه 1402
کد خبر: 158117

آغاز فروش گلکسی S24 سامسونگ در یک خرده‌فروشی آنلاین

منبع: زومیت

یک خرده‌فروشی آنلاین فروش گلکسی S24 را شروع کرد؛ آن هم در شرایطی که این گوشی هنوز رونمایی نشده است.
سری گلکسی S24 در ۲۷ دی ۱۴۰۲ رسماً معرفی می‌شود و انتظار نمی‌رود تا چند هفته‌ی آینده شاهد عرضه‌ی این خانواده باشیم. منطقی به‌نظر می‌رسد که غول فناوری کره‌ی جنوبی از همین‌حالا مشغول انجام کارهای ابتدایی برای عرضه‌ی پرچمداران جدیدش باشد و احتمالاً ارسال اولین محموله‌ها به خرده‌فروشان را آغاز کرده است.

به‌نظر می‌رسد یکی از خرده‌فروشی‌ها توجهی به تاریخ عرضه‌ی سری گلکسی S24 ندارد و دستگاه مذکور را برای فروش در سایت خود قرار داده است.

رونالد کوانت، افشاگر خوش‌سابقه، اعلام کرده خرده‌فروشی مکزیکی Doto، فروش گلکسی S24 را در مدل ۱۲۸ گیگابایتی با برچسب ۱۶٬۴۹۹ پزو (حدود ۹۸۷ دلار) آغاز کرده است. قیمت گوشی سامسونگ برای مدل ۲۵۶ گیگابایتی در این فروشگاه ۱۷٬۹۹۹ پزو (حدود ۱٬۰۶۷ دلار) تعیین شده که با قیمت گوشی پرچمدار ۲۰۲۳ این شرکت یعنی گلکسی S23 مطابقت دارد.

قیمت گوشی گلکسی S24 در کشورهای مختلف می‌تواند تفاوت داشته باشد و از طرفی خرده‌فروشی Doto این محصول را در تعداد بسیار محدود عرضه کرده است. درواقع طبق اطلاعات سایت مذکور، فقط ۱۰ دستگاه گلکسی S24 مدل ۱۲۸ گیگابایتی و چهار دستگاه گلکسی S24 مدل ۲۵۶ گیگابایتی دردسترس خریداران قرار دارد.

از ماه‌ها قبل شاهد لو رفتن بسیاری از اطلاعات مرتبط با گوشی‌های پرچمدار ۲۰۲۴ سامسونگ بوده‌ایم و می‌توان گفت تقریباً همه‌ی ویژگی‌های این محصولات قبل‌ از رونمایی رسمی فاش شده‌اند. البته شرکت کره‌ای برای جلوگیری از این روند اخطارهای جدی به برخی افشاگران برجسته‌ی حوزه‌ی فناوری داده است.

سامسونگ چهارشنبه‌شب با برگزاری مراسمی سری گلکسی S24 را در سه مدل استاندارد، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا معرفی خواهد کرد. مدل اولترا در همه‌ی نواحی جهان با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ عرضه خواهد شد؛ درحالی‌که دو مدل دیگر در برخی بازارها با سیستم-روی-چیپ اگزینوس ۲۴۰۰ به‌ دست مشتریان خواهند رسید.

با توجه به مشخصات فاش‌شده از گلکسی S24، این محصول می‌تواند به‌راحتی وارد فهرست بهترین گوشی بازار شود.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.