تلفن همراه

فناوری‌های پوشیدنی

January 17, 2024
14:39 چهارشنبه، 27ام دیماه 1402
کد خبر: 158362

اپ استور مخصوص هدست اپل ویژن پرو راه‌اندازی شد

منبع: دیجیاتو

پیش از عرضه رسمی هدست ویژن پرو در 13 بهمن‌ماه، اپل حالا به‌طور رسمی اپ استور این دستگاه را راه‌اندازی کرده است.

درست مانند سایر پلتفرم‌های اپل، هدست ویژن پرو نیز اپ استور مخصوص‌به‌خود را دارد تا مشتریان آن بتوانند برنامه‌های موردنظر هدست را خریداری و دانلود کنند. حالا توسعه‌دهندگان نوتیفیکیشن جدیدی دریافت کرده‌اند که نشان می‌دهد اپ استور این دستگاه منتشر شده است. در این نوتیفیکیشن‌ها، اپل به توسعه‌دهندگان اعلام کرده که برنامه آن‌ها به حالت «Pending Developer Release» درآمده است.

علاوه‌براین، اپل اکنون در اپ استور پشتیبانی برنامه‌ها از هدست ویژن پرو را نیز نشان می‌دهد.

درحالی‌که هدست ویژن‌ پرو هنوز به‌طور رسمی وارد بازار نشده است، اما اخیراً برخی نشریه‌های حوزه فناوری توانسته‌اند این دستگاه را آزمایش کنند و احتمالاً اپل به همین دلیل اپ استور visionOS را منتشر کرده است.

اپ استور visionOS شامل برنامه‌هایی است که به‌طور خاص برای نمایش قابلیت‌های ویژن پرو طراحی شده‌اند و همچنین آن دسته از برنامه‌های iOS که می‌توان آن‌ها را به‌صورت دوبعدی روی این دستگاه اجرا کرد. برنامه‌های فعلی نیز بدون نیاز به هیچ اقدامی از سوی توسعه‌دهندگان قابل انتقال به ویژن پرو هستند.

پیش‌فروش هدست ویژن پرو از این جمعه و ساعت 16:30 به وقت ایران آغاز خواهد شد و احتمالاً نسخه‌های اولیه دستگاه به‌سرعت فروخته خواهد شد. این هدست قرار است دو هفته بعد و روز جمعه، 2 فوریه (13 بهمن‌ماه) رسماً عرضه شود. همچنین امروز در گزارش دیگری گفته شده بود که اپل احتمالاً هدست ویژن پرو خود را قبل از بزرگ‌ترین رویداد سالانه توسعه‌دهندگان خود، یعنی WWDC 2024 در بازارهای جهانی و در خارج از ایالات‌متحده عرضه خواهد کرد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.