تلفن همراه

گوشی

January 17, 2024
22:46 چهارشنبه، 27ام دیماه 1402
کد خبر: 158364

Circle to Search نقطه عطف گوشی‌های سری گلکسی S24 سامسونگ

سامسونگ امشب در مراسم رونمایی از سری جدید گوشی‌های گلکسی S24 ویژگی جدید Circle to Search را برای سرچ تصاویر در گوگل معرفی کرد.

Galaxy S24 با تبدیل شدن به نخستین تلفنی که از قابلیت ژست‌محور Circle to Search برای سرچ گوگل بهره می‌برد، نقطه عطف بزرگی را خلق کرده است.
سامسونگ برای اینکه بتواند ابزاری جدید و شگفت‌انگیز به کاربران گلکسی ارائه دهد، با پیشگام حوزه جست‌وجو در جهان یعنی گوگل همکاری کرد تا با خلق یک ژست حرکتی ساده، شکل جدیدی از کشف دنیاهای نوین به روی افراد باز شود.
کاربران Galaxy S24 برای بهره‌مندی از امکانات این قابلیت باید دکمه صفحه خانگی گوشی را کمی طولانی‌تر از همیشه نگه دارند، پس از آن کافیست هر چیزی که مدنظرشان است را هایلات کنند یا حول آن خط یا دایره بکشند و حتی بر روی آن ضربه بزنند. با این کار نتایج جست‌وجوی مربوط به موضوع برای فرد به نمایش در می‌آید.
مثلا هنگامی که به پس‌زمینه عکس دوست خود در شبکه‌های اجتماعی علاقه‌مند شدید یا هنگامی که متوجه یک نکته جالب در ویدئوهای یوتیوب می‌شوید، در سریع‌ترین زمان و بدون اینکه حتی نیازی به باز کردن اپلیکیشن دیگری باشد، می‌توانید به نتایجی دقیق از جست‌وجوی خود برسید.
براساس موقعیت مکانی‌تان و برای جست‌وجوهای خاص، می‌توانید نتایج مبتنی بر هوش مصنوعی مولد را که حاوی اطلاعات مفید گردآوری شده از سراسر وب است، مشاهده کنید و پرسش‌های پیچیده‌تر و جزئی‌تری را بپرسید. به همین راحتی تجربه شگفت‌انگیزی ایجاد می‌شود.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.