گوشی

January 19, 2024
12:52 جمعه، 29ام دیماه 1402
کد خبر: 158536

شیائومی ۱۴ اولترا باتری خارجی خواهد داشت

منبع: zoomit

شیائومی تصمیم گرفته است برای گوشی پرچمدار شیائومی ۱۴ اولترا باتری خارجی تولید کند.

مدت زیادی از عرضه‌ی شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو نمی‌گذرد، اما شایعات درمورد گوشی شیائومی ۱۴ اولترا از همین حالا شدت گرفته است.

شیائومی هر سال بهترین دوربین‌هایش را وارد گوشی‌های سری اولترا می‌کند و امسال قطعاً رویکرد مشابهی در پیش می‌گیرد تا بتواند با رقبای سرسخت خود یعنی گلکسی S24 اولترا و آیفون ۱۵ پرومکس در فهرست بهترین گوشی ها از نظر دوربین، رقابت کند.

گوشی سفید درحال عکاسی
شیائومی فقط به کیفیت دوربین اکتفا نمی‌کند و برای ایجاد تفاوت نسبت به رقبای سرسخت خود، کیت اضافه برای افزایش کیفیت و دقت‌ دوربین تولید خواهد کرد.

بنابر گزارشی در ویبو، شیائومی همانند کیت دوربینی که برای شیائومی ۱۳ اولترا تولید کرده بود، برای مدل جدید اولترای خود نیز تصمیم مشابهی گرفته است؛ با این تفاوت که در کیت دوربین جدید، یک باتری اضافه وجود دارد.

لوازم جانبی در کنار گوشی از نمای پشت
کیت عکاسی شیائومی ۱۴ اولترا توسط آژانس CCC چین با حداکثر خروجی ۵ ولت و ظرفیت باتری ۱٬۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت تأیید شده است. این باتری در نقش یک پاوربانک وظیفه‌ی تأمین انرژی را برعهده دارد.

کیت شیائومی ۱۴ اولترا با شماره‌مدل 2402CPS69C و بدون آداپتور عرضه می‌شود. با دقت به شماره‌مدل، می‌توان حدس زد که احتمالاً کیت عکاسی در فوریه‌ی ۲۰۲۴ (بهمن و اسفند ۱۴۰۲) معرفی و عرضه خواهد شد.

قیمت گوشی شیائومی ۱۴ اولترا و لوازم جانبی آن از جمله کیت عکاسی، هنوز مشخص نیست. باید منتظر ماند و دید که آیا گوشی جدید شیائومی همراه با لوازم جانبی خود می‌تواند در بازار موفق شود یا نه.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.