بازی

January 20, 2024
17:37 شنبه، 30ام دیماه 1402
کد خبر: 158618

بازی کنید و پول دربیاورید

منبع: ایران

«پول توشه»، یک بازی ایرانی در سبک شبیه‌ساز است که توسط استودیو دریچه توسعه داده شده است. این بازی دارای گرافیک کارتونی و فانتزی نسبتاً خوبی است و بک گراند طنز را به همراه خودش دارد. از متن‌هایی که توسط نویسنده بازی گرفته تا کاراکترهای درون بازی، همگی طنز هستند پس با یک بازی سرگرم‌کننده مواجه می‌شوید و باید انتظار یک بازی جالب را داشته باشید. در بازی «پول توشه»، گیمر باید کار و کاسبی جدیدی را راه بیندازد تا به پول و درآمد برسد. نوبت شماست که در دنیای مجازی رؤیاهایتان را محقق کنید. این بار شما باید هر کاری که فکر می‌کنید پولساز است را راه‌اندازی و مشتری جذب کنید و فروش خودتان را بالا ببرید. بعد از پیشرفت نسبی، می‌توانید کار را با شخصیت‌های جدید ادامه دهید که در این صورت، گزینه‌ها و کسب و کارهای شما ارتقا پیدا می‌کند. فقط در این مراحل که به درآمد مناسبی رسیده‌اید باید حواستان به اطرافتان باشد چراکه برخی منتظر تنها یک اشتباه شما هستند تا برایتان دردسر درست کنند. این گروه به خوبی شما را رصد می‌کنند و چنانچه در کاری حتی به میزان حداقلی، کار غیرقانونی انجام دهید، به پلیس گزارش می‌دهند و به دردسر می‌افتید بنابراین باید حواستان را حسابی جمع کنید.
اما داستان بازی چیست؟ داستان بازی عملاً برگرفته از سریال تلویزیونی«سه در چهار» است که چند سال قبل از تلویزیون پخش می‌شد هرچند داستان بازی و داستان سریال کاملاً یکسان نیستند. خانواده آقا سیروس و آقا رحمان شغل‌هایی را تأسیس می‌کنند که عموماً غیرقانونی و مجرمانه هستند و برای اداره‌ امور، دیگران را فریب می‌دهند یا با دیگران درگیر می‌شوند. درواقع داستان بازی از جایی شروع می‌شود که «بیژن» از زندان برگشته است و بعد از اسباب‌کشی و خسارت زدن به ساختمان حین اسباب‌کشی، آنها باید مبلغی را به عنوان جریمه به صاحبخانه پرداخت کنند.
برای به دست آوردن پول، بیژن به آقا سیروس و آقا رحمان پیشنهاد کاری را می‌دهد که ابتدا آقا سیروس و آقا رحیم نمی‌دانند غیرقانونی است.
برای به دست آوردن پول شغل‌های زیادی را راه می اندازند ولی در پایان هر فصل بعد از شروع یک درگیری به زندان می‌افتند و بعد از زندان باید شغل‌ها را از اول و به صورت قانونی شروع کنند.
در این بازی، بازیکن باید با ایجاد یک شغل، تعداد مشتری‌های خود را افزایش دهد و با درآمدی که به دست می‌آورد شغلی جدید با درآمد بالاتر تأسیس کند، البته شغل‌های جدید زمان بیشتری لازم دارند تا مقدار بیشتری پول دربیاورند که در این مورد گیمر باید بتواند کارت ارتقا و شکلات جمع‌آوری کند. در قسمت بالای بازی، مأموریت‌‎ها نمایش داده می‌شود که با تکمیل آنها، فصل‌های بازی تمام می‌شوند.
با تکمیل هر مأموریت صندوقچه‌ای نیز به بازیکن داده می‌شود که به صورت شانسی تعدادی آیتم به بازیکن جایزه می‌دهد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.