فیبرنوری

January 24, 2024
13:00 چهارشنبه، 4ام بهمنماه 1402
کد خبر: 158995

تعیین مهلت یک هفته ای برای رفع موانع انعقاد قراداد فیبرنوری در شهرهای فردیس، گلسار و کوهسار

دومین جلسه کمیته راهبری توسعه فیبر نوری منازل و کسب و کارهای استان البرز یا حضور اعضای این کمیته و نمایندگان فرمانداری و شهرداری فردیس، فرمانداری ساوجبلاغ و شهرداری های کوهسار و گلسار با هدف رفع موانع انعقاد قرارداد اپراتورهای منتخب سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و شهرداری ها و تسریع در آغاز عملیات اجرایی در شهرهای فردیس، کوهسار و گلسار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز، مهدی یوسف زاده مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز و دبیر کمیته راهبری توسعه فیبر نوری منازل و کسب و کارهای استان با اشاره با لزوم تعیین تکلیف وضعیت انعقاد قراداد این پروژه در شهرهای استان، ضمن تشکر از همکاری مسئولان استانی و مدیریت شهری و اشراف ایشان به اهمیت موضوع، تعلل در انعقاد قراداد را موجب تأخیر در اجرای پروژه و عقب ماندگی استان در توسعه ارتباطات و در نهایت عدم دسترسی مردم به اینترنت با سرعت و کیفیت مطلوب عنوان کرد.
در این جلسه مشکلات فی مابین شهرداری های فردیس، گلسار و کوهسار و اپراتورهای منتخب مورد بررسی قرار گرفت و به ابهامات نمایندگان شهرداری ها پاسخ داده و مقرر شد ظرف مدت یک هفته مذاکرات طرفین انجام و موانع انعقاد قراداد اجرای پروژه فیبر نوری در این شهرها مرتفع شود.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.