تلفن همراه

فناوری‌های پوشیدنی

February 1, 2024
12:05 پنجشنبه، 12ام بهمنماه 1402
کد خبر: 159720

تصاویر گلکسی فیت ۳ لو رفت

منبع: Zoomit

تصویر فاش‌شده از رندر غیررسمی فاش شده گلکسی فیت ۳ در دورنگ سبز و نارنجی درکنار هم با پس زمینه سفید
طبق مشخصات فاش شده از گلکسی فیت ۳، مچ‌بند هوشمند سامسونگ با نمایشگر بزرگ‌تر از نسل‌ قبل رونمایی خواهد شد.

بیش‌از سه‌سال از رونمایی گلکسی فیت ۲، آخرین مچ‌بند هوشمند سامسونگ، می‌گذرد و امسال، شایعاتی درباره‌ی رونمایی از نسل سوم مچ‌بند هوشمند گلکسی فیت به‌گوش می‌رسید. تصاویر و اطلاعات فاش‌شده از گلکسی فیت ۳ در وبسایت سامسونگ، مهر تأییدی بر شایعات ماه‌های گذشته می‌زنند.

تصاویر فاش‌شده از گلکسی فیت ۳، تولید این مچ‌بند هوشمند در رنگ‌های سبز و نارنجی را نشان می‌دهند. سامسونگ از نوار پلاستیکی نرم و انعطاف‌پذیر در بند گلکسی فیت ۳ استفاده کرده است. کاربران با فشردن دکمه‌ی مچ‌بند می‌توانند بند آن را با بند موردعلاقه‌ی خود تعویض کنند.

تصویر فاش شده از وبسایت سامسونگ مچ‌بند هوشمند گلکسی فیت ۳ در دو رنگ نارنجی و سبز
احتمالاً شاهد افزایش ابعاد نمایشگر ۱٫۱ اینچی گلکسی فیت ۲ به ۱٫۶ اینچ باشیم که باعث تعامل بهتر و آسان‌تر کاربر با محتوای نمایشگر نسل جدید مچ‌بند هوشمند سامسونگ می‌شود.

انتظار می‌رود نمایشگر ۱٫۶ اینچی گلکسی فیت ۳ رنگ‌های شفاف‌تر و نور بیشتری از نمایشگر نسل قبلی مچ‌بند هوشمند سامسونگ داشته باشد.

به‌نوشته‌ی وبسایت Gadgets & Wearables، سامسونگ در گلکسی فیت ۳ از بدنه‌ی آلومینیومی استفاده خواهد کرد که وزن آن را به ۲۱٫۳۹ گرم می‌رساند.

باتوجه به استفاده از حسگرهای سلامتی در شیائومی بند ۸ و شیائومی بند ۸ پرو که در درسته‌ی بهترین مچ بند هوشمند بازار قرار می‌گیرند احتمالاً سامسونگ هم در مدل جدید گلکسی فیت از حسگرهای سلامت استفاده کند.

احتمالاً گلکسی فیت ۳ به حسگر سنجش ضربان قلب، پایش سطح اکسیژن خون و حسگرهای ورزشی مجهز شود. باتری ۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی این مچ‌بند هوشمند با توان شارژ ۵ وات شارژ می‌شود و انتظار می‌رود با شارژ کامل تا ۱۳ روز از شارژ مجدد بی‌نیاز باشد.

اطلاعاتی از قیمت مچ بند هوشمند سامسونگ دردسترس نیست؛ اما قبل‌تر شایعاتی مبنی‌بر افزایش دو‌برابری قیمت گلکسی فیت ۳ نسبت به گلکسی فیت ۲ به‌گوش می‌رسید. احتمالاً مچ‌بند هوشمند جدید سامسونگ با قیمت ۷۷ دلار عرضه شود.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.