بانکداری و پرداخت الکترونیک

فناوری اطلاعات

February 4, 2024
9:38 یکشنبه، 15ام بهمنماه 1402
کد خبر: 159893

راه‌اندازی سرویس بیگ‌باکس بلو بانک

بلوبانک سامان سرویس سرمایه‌گذاری خود با نام بیگ‌باکس را راه‌اندازی کرد.

کاربران بلو بانک می‌توانند با سرویس باکس سرمایه‌گذاری در اپلیکیشن بلو به صورت 12 ماهه سرمایه‌گذاری کرده و از 30 درصد سود سالانه بهره‌مند شوند. این سرویس «بیگ‌باکس» نام دارد و در واقع یک صندوق سرمایه‌گذاری بلندمدت است.

بیگ باکس این امکان را به کاربران می‌دهد متناسب با شرایط دلخواه خود، مبلغ مشخصی را سرمایه‌گذاری کنند و سود بیشتری دریافت کنند. پس دیگر برای بازکردن حساب‌های سپرده‌گذاری بلندمدت و دریافت سود نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانکی و یا بازکردن حساب جداگانه نیست؛ زیرا بلو با بیگ‌باکس سود می‌دهد.

طبق بخشنامه بانک مرکزی، برای سرمایه‌گذاری بلندمدت از 11 بهمن‌ماه 1402 به مدت 7 روز کاری فرصت باقی است؛ برای استفاده از این امکان باید اپلیکشن بلو به‌روزرسانی شود.

چطور بیگ‌باکس خود را فعال کنیم؟
• اپلیکیشن بلو را به‌روزرسانی کنید و یا نسخه 2.8.1 بلو را دانلود و نصب کنید
• وارد اپلیکیشن شوید و در بخش اصلی (خانه) وارد قسمت «باکس» شوید
• گزینه «بیگ‌باکس» را انتخاب کنید
• موارد قرارداد را مطالعه و گزینه «خواندم و قبول می‌کنم» را فعال کنید
• روی گزینه «تایید و ساخت» کلیک کنید
پس از فعال‌کردن بیگ‌باکس، اولین سود سرمایه‌گذاری شما، یک ماه پس از ساخت بیگ‌باکس به حساب بلوی شما واریز خواهد شد و به همین ترتیب هر ماه در تاریخ مقرر، سود را دریافت خواهید کرد.
چرا بیگ‌باکس را انتخاب کنیم؟
• سود سالانه 30% : با سرمایه‌گذاری 12 ماهه در بیگ‌باکس، سود سالانه 30% دریافت خواهید کرد. این سود به‌صورت ماهانه به حساب بلوی شما واریز خواهد شد.
• سهولت و سادگی: ساخت و مدیریت بیگ‌باکس در اپلیکیشن بلو بسیار آسان است و نیاز به هیچ دانش تخصصی و یا فرایند پیچیده‌ای ندارد. مهم‌تر از همه در هرجایی که باشید می‌توانید این باکس را بسازید بدون اینکه نیازی به شعبه رفتن و… داشته باشید.
• امنیت بالا: مبلغ سرمایه‌گذاری شده، نزد بانک سامان در امنیت کامل و تضمین‌شده محفوظ است و در هر زمان و هرجایی می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

آیا امکان برداشت زودهنگام وجود دارد؟
بله؛ می‌توان در صورت لزوم کل یا بخشی از مبلغ را به‌صورت زودهنگام برداشت کرد. بدین ترتیب چنانچه به سرمایه خود نیاز پیدا کردید، می‌توانید قبل از پایان دوره سرمایه‌گذاری، بیگ‌باکس خود را ببندید و یا مبلغ مشخصی از آن را برداشت کنید. فقط توجه داشته باشید که در این صورت برای مبلغ باقی‌مانده سود سالانه 12 درصد دریافت خواهید کرد.
فردا دیر است. همین امروز وارد اپلیکیشن بلو شوید و بیگ‌باکس خود را بسازید و با سرمایه‌گذاری بلندمدت، سال پرسودی برای خود بسازید.
اگر به روز نیستید، برای به‌روزرسانی اپلیکیشن بلو به بخش «پروفایل » قسمت «به‌روزرسانی» مراجعه کنید و یا از طریق این لینک اپلیکیشن بلو را به‌روزرسانی کنید

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.