هوش مصنوعی

February 11, 2024
0:17 یکشنبه، 22ام بهمنماه 1402
کد خبر: 160434

هوش مصنوعی کوپایلت حالا از مکالمات فارسی پشتیبانی می‌کند

منبع: Zoomit

کاربران اکنون می‌توانند سؤالات خود را با زبان فارسی از هوش مصنوعی کوپایلت بپرسند.

در جدید‌ترین تغییر هوش مصنوعی مایکروسافت کوپایلت، قابلیت مکالمه با زبان فارسی به این سرویس اضافه شده است.

هوش مصنوعی کوپایلت اکنون سؤالات فارسی را درک می‌کند و به آن‌ها جواب می‌دهد. برای مثال ما از هوش مصنوعی ردموندی‌ها خواستیم تا اطلاعاتی درباره‌ی زومیت به ما بدهد و بلافاصله با جواب‌های دقیقی رو به رو شدیم.

هوش مصنوعی کوپایلت از مدل زبانی بزرگ GPT-4 استفاده می‌کند و می‌تواند اطلاعات فراوانی در اختیار کاربران قرار بدهد. از دیگر ویژگی‌های هوش مصنوعی مایکروسافت می‌توان به ساخت عکس از طریق DALL-E 3 اشاره کرد.

علاوه‌بر موارد گفته‌شده، از کوپایلت به‌عنوان دستیار شخصی در ویندوز ۱۱ استفاده می‌شود و مقامات مایکروسافت اعتقاد دارند که کوپایلت تمامی کاربران ویندوز ۱۱ را به کاربر حرفه‌ای تبدیل می‌کند.

چگونه قابلیت Windows Copilot را در ویندوز ۱۱ فعال کنیم؟
ازآنجاکه کوپایلت با ویندوز ادغام شده است، کاربران می‌توانند از این سرویس بخواهند تا تنظیمات ویندوز را مطابق میل آن‌ها تغییر بدهد. توسعه‌دهندگان می‌توانند پلاگین‌های ساخته‌شده برای موتور جست‌و‌جوی بینگ را به کوپایلت نیز اضافه کنند.

اپلیکیشن کوپایلت در اختیار کاربران موبایل نیز قرار دارد و به آن‌ها امکان می‌دهد تا بدون استفاده از اپلیکیشن موبایلی بینگ، به هوش مصنوعی مایکروسافت دسترسی پیدا کنند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.