اپراتورها

بانکداری و پرداخت الکترونیک

February 15, 2024
11:01 پنجشنبه، 26ام بهمنماه 1402
کد خبر: 160765

ایرانسل تلفن گویای خرید شارژ و پرداخت قبض راه‌اندازی کرد

ایرانسل در کنار سایر راهکارهای دیجیتال ارتباط با مشتریان و با هدف توسعه راهکارهای متنوع خدمات مشترکان، از سامانه جامع خرید شارژ و پرداخت قبض (تلفن گویای ۷۰۷۱)، رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، تازه‌ترین درگاه ارتباط با مشتریان خود که سامانه جامع خرید شارژ و پرداخت قبض از طریق تلفن گویای ۷۰۷۱ است را راه‌اندازی کرد.

سامانه جامع خرید شارژ و پرداخت ۷۰۷۱، با هدف توسعه راهکارهای متنوع ارتباط با مشتریان و بر اساس نیازسنجی طیف گسترده مشترکان ایرانسل طراحی و راه‌اندازی شده و ایرانسلی‌ها می‌توانند از طریق آن، خدماتی از جمله اطلاع از کارکرد خط، پرداخت قبض برای خود و دیگران و خرید شارژ برای خود و دیگران را دریافت کنند.

همچنین ایرانسلی‌ها می‌توانند با شماره گیری ۷۰۷۱ و برقراری تماس با سامانه جامع خرید شارژ و پرداخت، از دیگر ویژگی‌های این سامانه از جمله امکان برقراری تماس با خطوط مسدود، امکان افزایش سقف مصرف مجاز خطوط دائمی و امکان استعلام تراکنش پرداخت‌های انجام شده در سامانه با مرجع شماره خط و شماره پیگیری، متناسب با نیاز خود بهره‌مند شوند.

برقراری تماس از خطوط ایرانسلی با سامانه جامع خرید شارژ و پرداخت (تلفن گویای ۷۰۷۱)، رایگان است و مشترکان می‌توانند از دو منو انگلیسی و فارسی در این سامانه، برای انجام خدمت مورد نظرشان بهره‎‌مند شوند.

این سامانه در کنار سایر راهکارهای ارتباط با مشتریان ایرانسل از جمله خطوط تلفن همراه و ثابت (تماس با ۷۰۰ از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ از سایر خطوط)، سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من، چت آنلاین، شبکه‌های اجتماعی و… فعالیت می‌کند و مشترکان با شماره‌گیری آن می‌توانند به صورت مستقیم با کارشناسان پشتیبانی ایرانسل نیز ارتباط تلفنی برقرار کنند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.