اپراتورها

تلفن همراه

February 18, 2024
16:04 یکشنبه، 29ام بهمنماه 1402
کد خبر: 161030

مدیرعامل مخابرات: اجرای طرح‌های خلاقانه درآمد شرکت را افزایش می‌دهد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در دیدار با مدیران مخابرات منطقه قزوین اظهارداشت: اجرای طرح‌های خلاقانه با استفاده از زنجیره پژوهش و نوآوری، توسعه پایدار و افزایش درآمد منطقه را به دنبال دارد.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه قزوین، مهندس مجید سلطانی در سفر به استان قزوین و دیدار با مدیران استانی بخش‌های مختلف مخابرات منطقه، گفت: شرکت‌های بزرگ و فناوری اطلاعات در کشورهای توسعه یافته و در حال پیشرفت، عمده سرمایه‌گذاری خود را روی صنعت مخابرات انجام می‌دهند و این نشان‌دهنده اهمیت صنعت ارتباطات و ابعاد اجتماعی و اقتصادی آن است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه زنجیره دانش، پژوهش، نوآوری و فناوری توسعه پایدار در کشور را تضمین می‌کند، افزود: صنعت مخابرات باید کار کند تا هم حوزه ارتباطات در بخش‌های زیرساختی توسعه یابد و هم ارزش افزوده برای مجموعه مخابرات به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های با حجم نیروی انسانی بالا محقق شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: شاخص‌های ارزیابی استان قزوین بالاتر از میانگین کشوری است، اما با توجه به ظرفیت‌های خاص منطقه قزوین از استان انتظار بیشتری داریم.

وی با اشاره به اهمیت آینده‌پژوهی در استان‌ها به‌ویژه در منابع انسانی گفت: این طرح استانی می‌تواند تمام بخش‌های راهبردی شرکت را با توجه به توازن درآمد و هزینه و صرفه‌جویی در هزینه‌ها کاملاً متحول سازد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تقدیر از مدیران استان در رسیدن به نقطه سربه‌سر، به‌رغم تمام مشکلات گفت: یکی از پایه‌های استواری مخابرات و صنعت ارتباطات در کشور، داشتن نیروهای متخصص و متعهد است که می‌تواند موجب افرایش درآمد و کاهش هزینه‌ها شود.

مهندس سلطانی در بخشی از دیدار با مدیران مخابرات قزوین تأکید کرد: سال آینده، نقطه عطف ارتباطات ثابت در مخابرات کل کشور است.

مدیرعامل شرکت مخابرات همچنین بر ضرورت حفظ و افزایش رضایت‌مندی مشتریان تأکید کرد و افزود: این شرکت با توسعه فیبر نوری و نوسازی تجهیزات شبکه سعی در ارائه خدمات با کیفیت دارد تا رضایت مشتریان سراسر کشور را در دریافت بهترین سرویس‌های مبتنی بر خدمات نسل‌های نوین ارتباطی فراهم سازد.

در این نشست، مهندس محمدرضا نصرآبادی، مدیر مخابرات منطقه قزوین نیز به ارائه گزارشی از عملکرد این منطقه در ابعاد مختلف پرداخت و گفت: اکنون ۴۱۸ هزار خانوار قزوین در ۳۶۰ مرکز شهری و روستایی از سرویس تلفن ثابت این شرکت در سطح استان استفاده می‌کنند.

مدیر مخابرات منطقه قزوین افزود: ۹۳ هزار مشترک در سطح استان از سرویس ADSL استفاده می‌کنند که در راستای عدالت ارتباطی ۱۲۰ روستا از این خدمت بهره‌مند هستند، در عین حال، امسال، ۱۰ هزار و ۵۰۰ سرویس ADSL در سطح استان واگذار شده است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.