تلفن همراه

گوشی

February 20, 2024
15:27 سه شنبه، 1ام اسفندماه 1402
کد خبر: 161168

موبایل تاشو ویوو با قابلیت یکپارچه سازی با macOS

منبع:  مهر

تصاویری از سری جدید موبایل های تاشو ویوو منتشر شده که نشان می دهد احتمالا بتوان دستگاه ها را با رایانه مک یکپارچه کرد.

به گزارش گیزموچاینا، شرکت چینی ویوو مشغول توسعه سری جدید موبایل های تاشو به نام X Fold3 است. هرچند شایعاتی درباره این دستگاه ها وجود دارد اما اخیرا یک کاربر شبکه اجتماعی ویبو افشاگری ویژگی های جالب موبایل های تاشو را آشکار کرده است.

حساب کاربریIce Universeمجموعه ای از تصاویر را در ویبو به اشتراک گذاشته است. به نظر می رسد این دستگاه دارای لبه های نمایشگر ضخیم تر است و دوربین سلفی زیر یک سوراخ در سمت راست نمایشگر قرار دارد.

دکمه های استاندارد تنظیم صوت و خاموش و روشن کردن در دو سمت چپ و راست دستگاه قرار گرفته اند. همچنین طبق پیش بینی این دستگاه یک نمایشگر خارجی دارد. علاوه بر ویژگی های جالب افشاگر چینی عکسی از Vivi X Fold3 با رابطmacOS را نشان داد. به گفته وی این دستگاه تاشو می تواند از راه دور رایانه مک را کنترل کند.

یکی دیگر از کاربران ویبو به نام WhyLab صحت تصاویر افشا شده را تایید و همچنین از قابلیت کنترل از راه دور مک نیز پشتیبانی کرد. با این وجود جزییات درباره این موبایل و ویژگی هایش محدود هستند. اگر قابلیت کنترل از راه دور مک صحت داشته باشد، برای کاربران اپل علاقمند به دستگاه های تاشو، اهمیت زیادی دارد. البته هنوز مشخص نیست ویوو چگونه توانسته این تجربه مشابه macOS را فعال کند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.