تلفن همراه

فناوری‌های پوشیدنی

February 23, 2024
9:30 جمعه، 4ام اسفندماه 1402
کد خبر: 161303

معرفی شیائومی واچ 2 با قیمت 200 یورو

منبع: Digiato

همراه با شیائو‌می 14 اولترا، غول چینی از «شیائومی واچ 2» نیز رونمایی کرده است. ساعت هوشمند شیائومی 200 یورو قیمت دارد و برای عرضه در برخی بازارهای اروپایی مانند آلمان و ایتالیا درنظرگرفته شده است.

در مقایسه با شیائومی وا‌چ 2 پرو که از فولاد ضد زنگ ساخته شده بود، این دستگاه دارای بدنه آلومینیومی است. شیائومی وا‌چ 2 همچنین دارای یک نمایشگر 1.43 اینچی AMOLED است و از همان چیپ اسنپدراگون W5 پلاس نسل 1 بهره می‌برد.

گیرنده GPS، سیستم نظارت بر ضربان قلب و SpO2 و گواهی مقاومت در برابر آب 5 ATM از جمله دیگر ویژگی‌های قابل ذکر هستند.

در آمازون آلمان، شیائومی وا‌چ 2 را هم‌اکنون در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای می‌توان پیش‌خرید کرد. البته ساعت از 25 فوریه (یکشنبه) عرضه خواهد شد و می‌توان انتظار داشت که حدودا از 1 تا 4 مارس (11 اسفند تا 14 اسفند) وارد بازار شود.

در ایتالیا فقط نسخه نقره‌ای دستگاه عرضه شده است و احتمالاً نسخه مشکی در زمان دیگری در دسترس قرار می‌گیرد. در ایتالیا نیز از 24 فوریه (یکشنبه) می‌توان برای خرید گلکسی واچ 2 اقدام کرد.

شیا‌ئومی واچ 2 احتمالاً در کشورهای دیگر نیز عرضه خواهد شد. همچنین یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های این دستگاه با شیا‌‌‌ئومی وا‌‌‌چ 2 پرو علاوه بر جنس بدنه، عدم وجود گزینه LTE است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.