هوش مصنوعی

February 23, 2024
1:05 جمعه، 4ام اسفندماه 1402
کد خبر: 161336

پایان 2024 هوش مصنوعی اپل معرفی می‌شود

منبع: همکاران سیستم

به گفته «تیم کوک» مدیرعامل اپل، این شرکت در نظر دارد اواخر سال جاری میلادی محصول ویژه خود در عرصه هوش مصنوعی مولد را معرفی کند.

مدیرعامل اپل این هفته طی گفت‌وگوی خود با سهامداران این شرکت توضیح داد سرمایه گذاری مداوم خود را در عرصه هوش مصنوعی در قالب «نوآوری پیشگامانه» و در کنار دیگر فناوری‌های زیربنایی از جمله هدست واقعیت مجازی «ویژن پرو» ادامه می‌دهد. او گفت: «ما همچنان زمان و تلاش زیادی را به این مسئله معطوف می‌کنیم و بسیار خوشحالیم که اواخر سال جاری میلادی جزییات بیشتر در مورد مدل هوش مصنوعی خود را به اشتراک بگذاریم».

نکته مهم در صحبت‌های آقای کوک این بود که زمان معرفی فناوری هوش مصنوعی اپل به طور قطعی مشخص شد. البته باید توجه داشت کنفرانس سالانه توسعه دهندگان اپل موسوم به WWDC در ماه ژوئن برگزار می‌شود و به طور قطع در این اتفاق خبرهایی در مورد این فناوری ارایه خواهد شد.

مدیرعامل اپل در بخشی از صحبت‌های خود گفت:‌ «در مورد هوش مصنوعی مولد که مورد توجه همه شماست، همان طور که پیش‌تر به آن اشاره کردم، ما کارهای زیادی را در اپل انجام دادیم. چشم انداز ما همواره این بوده است که فعالیت‌های خود را به صورت داخلی انجام دهیم و اخبار آن به بیرون درز نکند. ما هم اکنون با توجه به این اصل اطلاعات بیشتری را منتشر نمی‌کنیم. ولی جزییاتی در دست داریم که با شنیدن آن شگفت زده می‌شوید و و در اواخر امسال آنها را با شما به اشتراک می‌گذاریم».

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.