اپراتورها

تلفن همراه

خبر اول

March 2, 2024
14:13 شنبه، 12ام اسفندماه 1402
کد خبر: 161368

شرکت NTT و شرکای مستقر در شیبویا تعهد خود را برای توسعه خدمات مخابراتی تمام فوتونیک را تمدید کردند

ICTna.ir – شرکت NTT و شرکا تعهد خود را برای توسعه خدمات مخابراتی مبتنی بر شبکه نوری و بی‌سیم نوآورانه تمام فوتونیک NTT (IOWN) تجدید کرده‌اند.

NTT Corporation (NTT)، NTT Docomo (Docomo)، Tokyu Land Corporation و Arsaga Partners تعهد خود را برای توسعه خدمات مخابراتی با استفاده از شبکه پیشرفته نوری و بی سیم (IOWN) نوآورانه تمام فوتونیک NTT تجدید کرده اند.

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این شرکت‌ها در بیانیه‌ای گفتند: ما به توسعه APN IOWN 1.0 برای دستیابی به کاهش قابل‌توجه در مصرف انرژی از طریق استفاده از دستگاه‌های همگرایی نوری در شبکه و محاسبات ادامه خواهیم داد.

ابتکار IOWN NTT یک زیرساخت نسل بعدی را متصور است که می‌تواند خدمات اینترنت پرسرعت و با ظرفیت بالا را با استفاده از فناوری‌های مبتنی بر فوتونیک فعال کند. این شبکه‌ها و زیرساخت‌های پردازش اطلاعات شامل پایانه‌هایی را در بر می‌گیرد که می‌توانند با استفاده از فناوری متمرکز بر اپتیک و همچنین منابع محاسباتی بزرگ، ارتباطات پرسرعت و با ظرفیت بالا را فراهم کنند.

IOWN، که مصرف برق در مخابرات را به یک صدم سطح فعلی کاهش می دهد، سنگ بنای جاه طلبی های NTT 6G است.

در ماه دسامبر، این چهار شرکت APN IOWN 1.0 را در Shibuya Sakura Stage، جدیدترین نقطه عطف در منطقه شیبویا توکیو که در حال حاضر در حال توسعه مجدد بزرگ به عنوان یک مرکز سرگرمی است، معرفی کردند.

استیج شیبویا ساکورا در زمینی به وسعت 2.6 هکتار در منطقه ساکوراگائوکا واقع شده است که در مجاورت ایستگاه شیبویا قرار دارد که دسترسی راحت به سایر مکان‌های محبوب مانند دایکانیاما و ابیسو را فراهم می‌کند.

NTT به همراه شرکای خود قصد دارند خدمات مخابراتی مبتنی بر IOWN را در منطقه شیبویا بزرگ و فراتر از آن مستقر کنند.

Arsaga Partners که خدمات مشاوره و توسعه را برای تحول دیجیتال ارائه می دهد، وظیفه برنامه ریزی و توسعه برنامه هایی را بر عهده دارد که بر روی APN IOWN 1.0 اجرا می شوند. Tokyu Land Corporation مسئول ارائه تجهیزات ترمینال برای خدمات شبکه APN IOWN 1.0 و همچنین ارائه مکان برای آزمایش های تأیید است.

از سوی دیگر، NTT پشتیبانی فنی و تحقیق و توسعه اولیه را در مورد IOWN ارائه می‌کند، در حالی که دوکومو خدمات مخابراتی را که با استفاده از فناوری‌های IOWN ایجاد می‌شوند، ارزیابی می‌کند.

این چهار شرکت هفته گذشته فاش کردند که اولین سرویس تحت شراکت آنها اکنون در حال توسعه است. به طور خاص، آنها اکنون در حال کار بر روی یک سرویس کنفرانس جدید به نام “خط تلفن امن با پشتیبانی IOWN” هستند.

توسعه سرویس کنفرانس از راه دور جدید در پاسخ به شرکت‌هایی آغاز شد که نیاز به سرویسی را ابراز کردند که از مزایای کامل APN IOWN 1.0 تاخیر بسیار کم و ویژگی‌های لرزش صفر استفاده می‌کند و کاربران را قادر می‌سازد تا جلساتی را با شرکای خود در مکان‌های دور برگزار کنند. اگر همه آنها رودررو باشند، این شرکت ها گفتند.

آنها افزودند که هدف این سرویس دستیابی به یک رابط کاربری پیچیده و تجربه های کاربری پیشرفته است. به گفته این شرکت‌ها، راه‌اندازی و عملیات تماس اولیه بصری و آسان خواهد بود و به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی و بدون دردسر ارتباط برقرار کنند.

آنها افزودند: یک محیط امن با استفاده از خطوط اختصاصی IOWN برای ارتباطات از راه دور، امنیت قوی را برای جلسات محرمانه شامل استراتژی شرکت، اطلاعات غیر عمومی و اطلاعات مربوط به سهام تضمین می کند.

 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.