تبلت

تلفن همراه

February 27, 2024
18:42 سه شنبه، 8ام اسفندماه 1402
کد خبر: 161663

ZTE اولین تبلت سه‌بعدی بدون عینک با 5G و هوش مصنوعی را معرفی کرد

منبع: Digiato

در کنگره جهانی موبایل، ZTE از نسخه دوم تبلت Nubia Pad 3D خود رونمایی کرد که با آن برای مشاهده تصاویر سه‌بعدی نیازی به عینک یا ابزار جانبی دیگری ندارید. این تبلت از فناوری Neovision 3D Anytime بهره می‌برد که می‌تواند هر محتوای دوبعدی را به‌صورت لحظه‌ای به فرمت سه‌بعدی تبدیل کند تا تجربه‌ای لذت‌بخش‌تر از تماشای محتواهای مختلف داشته باشید. نوبیا پد جدید به 5G و هوش مصنوعی نیز تجهیز شده است.

براساس گزارشی تازه، نسخه دوم نوبیا پد ZTE توانایی تولید تصاویر سه‌بعدی بدون نیاز به عینک مخصوص را دارد. این تبلت به هوش مصنوعی و شبکه 5G نیز مجهز شده است. ZTE می‌گوید نوبیا پد جدید اولین تبلت سه‌بعدی جهان است که قابلیت‌های 5G و هوش مصنوعی پیشرفته را دارد.

مشخصات تبلت سه‌بعدی بدون عینک ZTE
نوبیا پد 3D II از صفحه‌نمایش 12.1 اینچی با وضوح 2.5K و رفرش ریت 144 هرتز بهره می‌برد. همچنین به باتری 10 هزار میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 66 واتی مجهز است. پردازنده این تبلت کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 است و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارد. ZTE هنوز به قیمت یا تاریخ عرضه این تبلت اشاره‌ای نکرده است.

به گفته ZTE، این تبلت با الگوریتم‌های پردازش تصویر مخصوص و لنزهای کریستال مایع خود، تصاویر سه‌بعدی واقعی‌ تولید می‌کند که بهبود 80 درصدی وضوح تصاویر سه‌بعدی را به‌همراه دارد و روشنایی نیز 100 درصد افزایش یافته است؛ بنابراین در یک نمای سه‌بعدی، تصاویر روشن‌تر و با وضوح بالاتری خواهید داشت.

نسخه دوم تبلت نوبیا پد 3D از فناوری Neovision 3D Anytime نیز پشتیبانی می‌کند. این قابلیت به شما امکان می‌دهد محتوای دوبعدی را در حالت سه‌بعدی تماشا کنید. با توجه به اینکه این قابلیت به‌صورت لحظه‌ای تصاویر را سه‌بعدی می‌کند، می‌توانید از آن در بازی‌ها نیز استفاده کنید.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.