تلفن همراه

گوشی

February 28, 2024
17:18 چهارشنبه، 9ام اسفندماه 1402
کد خبر: 161705

اپل مشاور کارکشته رئیس‌جمهور آمریکا را استخدام می‌کند

منبع: Zoomit

به‌ادعای منابع آگاه، استخدام معاون سخن‌گوی کاخ‌سفید در اپل قطعی شده است و این خبر به‌زودی رسماً اعلام می‌شود.

بر‌اساس گزارش رویترز به‌نقل از منابع آگاه، اپل به‌زودی معاون سخن‌گوی کاخ‌سفید، اولیویا دالتون را استخدام می‌کند. دالتون که از مشاوران قدیمی جو بایدن محسوب می‌شود، کاخ‌سفید را برای تبدیل‌شدن به یکی از مقام‌های ارشد تیم ارتباطات اپل ترک خواهد کرد.

دو منبع آگاه به رویترز گفته‌اند که دالتون در اواسط ماه مارس (اواخر اسفند) کاخ‌سفید را ترک خواهد کرد. او از سال ۲۰۲۲ معاون سخن‌گوی کاخ‌سفید بوده و گزارش کارش را مستقیماً به کرین ژان پیر داده است.

اولیویا دالتون هفته‌ی گذشته به مقام‌های ارشد دولت بایدن گفته است که تصمیمش برای ترک کاخ‌سفید و پیوستن به تیم ارتباطات شرکت تولیدکننده‌ی گوشی آیفون قطعی است.

دالتون نزدیک‌ به ۲۰ سال با جو بایدن همکاری کرده است. او پیش از پیوستن به دولت، به‌عنوان قائم‌مقام ارتباطات در گروه «کمپین حقوق بشر» فعالیت می‌کرد.

این نخستین‌باری نیست که یکی از مقام های سابق دولت آمریکا به استخدام اپل درمی‌آید. لیسا جکسون، مدیر واحد محیط‌زیست اپل، پیش‌تر به‌عنوان رهبر آژانس حفاظت محیط‌زیست ایالات متحده فعالیت می‌کرد.

ال گور، قائم‌مقام اسبق رئیس‌جمهور آمریکا، سال‌ها است که به‌عنوان یکی از اعضای مهم هیئت‌مدیره‌ی اپل فعالیت می‌کند؛ البته او اخیراً بازنشسته شده است.

یک دهه پیش شایعه شده بود که اپل می‌خواهد سخن‌گوی دولت باراک اوباما را استخدام کند؛ اما او درنهایت به آمازون ملحق شد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.