متوسط زمان پاسخگویی به شکایات کاربران در منطقه شمال غرب ۲۸ درصد کاهش یافت
مدیرکل اداره کل منطقه شمال غرب رگولاتوری اعلام کرد که مدت زمان پاسخگویی به شکایات واصله از سامانه ۱۹۵ در این منطقه ۲۸ درصد کاهش یافته است.
به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی؛ مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمالغرب سازمان از کاهش ۲۸ درصدی متوسط زمان رسیدگی به شکایات سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات در منطقه شمال غرب نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
محمد اربابی اصفهانی درباره اقدامات انجام شده برای کاهش زمان رسیدگی به شکایات، عنوان کرد: یکی از اقدامات اساسی منطقه شمالغرب برگزاری جلسات مستمر با نمایندگان اپراتورها سیار و مناطق مخابراتی استانهای تحت پوشش (قزوین،گیلان،زنجان) بوده است.
علاوه بر این، کمیته رسیدگی به شکایات در منطقه به صورت مستمر شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ را پیگیری کرده و در صورت نیاز با اپراتورها مکاتباتی را انجام میدهد.
وی با اشاره به کاهش میانگین زمان رسیدگی به شکایات در منطقه شمال غرب از بیشتر از ۹ روز به کمتر از ۷ روز طی یکسال گذشته افزود کاربران میتوانند با مراجعه به سایت https://195.cra.ir شکایتهای خود را در حوزههای مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات ثبت و پیگیری کنند.