اپراتورها

تلفن همراه

March 3, 2024
18:19 یکشنبه، 13ام اسفندماه 1402
کد خبر: 162043

شب ویژه همراه اول در امارات

تیم منابع انسانی همراه اول در رقابت با بزرگترین برندهای خاورمیانه موفق به کسب جایزه بین‌‌المللی استیوی شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، شامگاه شنبه، ۱۲ اسفند ۱۴۰۲، آیین اختتامیه جایزه بین‌المللی استیوی که به اسکار کسب و کارها نیز معروف است، در راس‌الخیمه امارات برگزار شد و تیم منابع انسانی همراه اول در رقابت با بزرگترین برندهای حاضر در خاورمیانه توانست دو جایزه بزرگ این رویداد را کسب کند.

در این رویداد بزرگ بین‌المللی، نمایندگانی از برندهای مستقر در ۱۸ کشور خاورمیانه حاضر بودند، که از جمله آن‌ها می‌توان به آرامکوی عربستان (باارزش‌ترین شرکت جهان)، هالک‌ بانک (از بزرگ‌ترین بانک‌های ترکیه و خاورمیانه)، دفتر منطقه‌ای DHL (بزرگ‌ترین شرکت پستی جهان)، اپراتور موبایل Ooredoo (از بزرگ‌ترین اپراتورهای موبایل خاورمیانه و آفریقا)، نمایندگی منطقه‌ای کوکاکولا، نمایندگی منطقه‌ای BSH آلمان (مالک برندهای بوش و زیمنس)، دفتر منطقه‌ای بیمه آلیانس (از بزرگ‌ترین شرکت‌های بیمه‌ای جهان)، شرکت مخابراتی Stc عربستان (بزرگترین اپراتور موبایل عربستان) و تعداد قابل‌توجهی از دیگر برندهای شاخص فعال در خاورمیانه اشاره کرد.

در بخش اعلام برندگان، با اعلام هیأت داوران، همراه اول موفق به کسب دو جایزه ارزشمند در بخش «ارتباطات داخلی» و «گزارش منابع انسانی» شد و تندیس استیوی را از آن خود کرد. این جایزه نخستین‌بار است که در رقابت با برندهای شاخص جهانی و منطقه‌ای به یک اپراتور ایرانی اعطا می‌شود.

سعید علی‌عسگری، مدیرکل طراحی و توسعه منابع انسانی همراه اول ضمن دریافت تندیس طلایی جایز استیوی به نمایندگی از همراه اول، یکی از بزرگترین اپراتورهای خاورمیانه، را مایه افتخار دانست.

وی با قدردانی از همکاران خود در همراه اول، افزود: ماه‌ها کار مستمر و تلاش تیمی ما را به کسب این جایزه هدایت کرد؛ این تندیس چیزی بیش از یک جایزه و نشان‌دهنده استعداد و ظرفیت بالای جامعه منابع انسانی ایران است.

مدیرکل طراحی و توسعه منابع انسانی همراه اول خاطرنشان کرد: همچنان که دریافت این جایز را جشن می گیریم، اهداف بزرگتری در سر داریم.

علی عسگری در پایان ابراز امیدواری کرد که در سال‌های آتی شاهد برندگان ایرانی بیشتری در جایزه استیوی باشیم.

جایزه Stevie از معتبرترین جوایز حوزه کسب‌وکار در جهان به‌شمار می‌آید که پس از ارزیابی و فرآیند داوری به برندهای برتر هر منطقه اعطا می‌شود.

این رقابت از سال ۲۰۰۲ با هدف شناسایی بهترین شرکت‌ها و معرفی دستاوردهای نوآورانه سازمان‌ها در جهان بنیان گذاشته شده و تاکنون برندهای بزرگی نظیر سامسونگ، تویوتا، اپل و فورد موفق به کسب آن شده‌اند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.