اپراتورها

تلفن همراه

خبر اول

March 21, 2024
9:19 پنجشنبه، 2ام فروردینماه 1403
کد خبر: 162087

شبکه کابلی TVS از طریق NCTC با AT&T و ریچ وارد بازار تلفن همراه شد

ICTna.ir – شرکت TVS Cable با فورپلن، دو مرحله همزمان و دو سطح نامحدود، از طریق قرارداد NCTC با AT&T و ریچ وارد عرصه موبایل می شود. TVS Cable مجموعه‌ای از تلفن‌های هوشمند اندرویدی را عرضه می‌کند، اما هنوز هیچ مدلی از آیفون ندارد.

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، TVS Cable اولین اپراتوری است که خدمات تلفن همراه را از طریق قراردادهای تعاونی ملی محتوا و فناوری (NCTC) با AT&T و Reach راه اندازی کرد.

TVS Cable، مستقر در کنتاکی، پیشنهاد جدید را با نام “TGTVS Mobile” نامگذاری کرده است و وب سایتی را ایجاد کرده است که تعداد انگشت شماری از برنامه های خدمات نامحدود و همزمان و همچنین فروش آنلاین دستگاه را ارائه می دهد. نکته قابل توجه، سایت تلفن همراه TVS Cable هیچ اشاره ای به الزامات بسته خدمات پهن باند خانگی نکرده است و نشان می دهد که این شرکت تلفن همراه را حداقل در ابتدا به صورت مستقل در دسترس قرار می دهد.

 

TVS Cable خدمات تلفن همراه خود را با چهار طرح آغاز می کند که با خرید خطوط اضافی (حداکثر 6 خط) از قیمت مشتریان کاهش می یابد:

طرح پایه: 1 گیگابایت که از 24.95 دلار در ماه برای خط اول شروع می شود و تا 20.78 دلار در هر خط در هر ماه با شش خط کاهش می یابد.

طرح بست موبایل: 3 گیگابایت با 29.95 دلار در ماه برای خط اول، و کاهش به 25.78 دلار در هر خط در هر ماه با شش خط

طرح موبایل بست آنلیمیتد: 49.95 دلار در ماه برای خط اول (با محدودیت 20 گیگابایت قبل از کاهش سرعت تلفن همراه) و کاهش به 37.45 دلار در هر خط در هر ماه با شش خط

طرح موبایل بست آنلیمیتد پلاس: 59.95 دلار در ماه برای خط اول (با محدودیت 30 گیگابایت قبل از کاهش سرعت موبایل)، و کاهش به 47.45 دلار در هر خط / در هر ماه با شش خط

 

هر چهار طرح بدون قرارداد هستند و با مکالمه و پیامک نامحدود و دسترسی به شبکه فایوجی AT&T ارائه می‌شوند. برنامه های نامحدود TVS Cable از نقاط اتصال تلفن همراه (حداکثر 5 گیگابایت داده در ماه) پشتیبانی می کند. TVS Cable همچنین یک ماشین محاسبه صورتحساب را راه‌اندازی کرده است تا به مشتریان کمک کند برنامه‌های مناسب را بر اساس استفاده و تعداد خطوط مورد نیاز تعیین کنند.

TVS Cable همچنین یک فروشگاه آنلاین برای تلفن های هوشمند راه اندازی کرد که در حال حاضر به دستگاه های اندرویدی مانند Samsung Galaxy S23 (829 دلار)، Samsung Galaxy Z Flip 5 (1049 دلار)، Google Pixel 8 (749 دلار)، TCL Flip 2 (99 دلار) و TCL محدود است. سایت تلفن همراه TVS Cable همچنین اشاره می کند که مشتریان می توانند تلفن های هوشمند خود را تامین مالی کنند.

در حال حاضر، مشتریان با استفاده از کارت اعتباری (از طریق پلت فرم نرم افزار به عنوان سرویس Reach) هزینه خدمات را پرداخت می کنند.

از NCTC پرسیده شده که آیا و چه زمانی اعضای آن می توانند مدل های آیفون را ارائه دهند. NCTC گفت که اعضایش در حال حاضر به دستگاه های بازسازی شده اپل دسترسی دارند، می توانند از دستگاه های اپل از طریق برنامه «دستگاه خودت بیاور» پشتیبانی کنند و به دنبال توسعه آن است.

جارد باومن، معاون نوآوری فناوری در NCTC در بیانیه ای گفت: NCTC از ایجاد روابط با برترین OEM های اندرویدی در آمریکا و اینکه می تواند آنها را از طریق فروشگاه های دستگاه های شرکت عضو ما ارائه دهد، هیجان زده است. ما همچنین تعدادی از محبوب‌ترین دستگاه‌های اپل را به‌عنوان دستگاه‌های بازسازی‌شده در دسترس داریم. NCTC در حال کار است تا در آینده دستگاه‌های جدید اپل را در خط تولید خود قرار دهد، اما مشتریان می‌توانند دستگاه‌های خود (اندروید یا اپل) را به هر NCTC بیاورند.

دیوید تاکر، GM TVS Cable در بیانیه‌ای گفت: ما با موفقیت خدمات تلفن همراه را برای مشتریان خود راه‌اندازی کرده‌ایم تا با نیازهای در حال تحول آنها هماهنگی داشته باشیم و تجربه مشتریان آنها را با ارائه خدمات کابلی، اینترنت و تلفن همراه در یک مکان ساده کنیم.

راه اندازی تلفن همراه TVS Cable تقریباً ده ماه پس از اعلام NCTC از قرارداد MVNO با AT&T و تقریباً یک سال پس از اعلام مشارکت Co-op برای فعال سازی شبکه مجازی تلفن همراه (MVNE) با Reach ظاهر شد. راه اندازی تلفن همراه TVS Cable با کنفرانس آموزشی زمستانی NCTC این هفته در لاس وگاس مصادف شد.

NCTC، سازمانی که قراردادهای برنامه‌نویسی و فناوری را برای نزدیک به 700 عضو اپراتور کابلی قطع می‌کند، از سال گذشته در حال جذب مشتریان به پیشنهاد جدید تلفن همراه این سازمان بوده است.

لو بورلی، مدیر عامل NCTC گفت: TVS Cable یکی از اولین اعضای بسیاری است که در خط لوله راه اندازی هستند، و ما انتظار داریم که این تعداد همچنان به رشد خود ادامه دهد، زیرا شرکت های عضو ما به حمایت از نیازها و خواسته های رو به رشد مشتریان خود ادامه می دهند.

بورلی در تابستان گذشته در Independent Show گفت که اعضای NCTC در موقعیتی هستند که خدمات تلفن همراه را با قیمت غیر تبلیغاتی 30 دلار در هر خط ارائه دهند و هنوز هم سود می کنند.

بورلی سپس گفت: “معامله ما از نظر برنامه های بازار هیچ پیشرو زیان ندارد. استاندارد بازار خارج از قیمت گذاری تبلیغاتی 30 دلار در هر خط است.”

قابل ذکر است که اعضای NCTC در نحوه قیمت گذاری و بسته بندی موبایل انعطاف پذیری دارند.

قراردادهای NCTC با Reach و AT&T به گروه گسترده‌تری از اپراتورهای کابلی کمک می‌کند تا موبایل را به ترکیب اضافه کنند.

 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.