فناوری‌های پوشیدنی

گجت

March 8, 2024
22:03 جمعه، 18ام اسفندماه 1402
کد خبر: 162392

اپل سیستم عامل ویژن‌پرو را بروزرسانی می‌کند؛ VisionOS 1.1

 

اپل روز پنجشنبه نسخه ۱.۱ سیستم‌عامل VisionOS، نرم‌افزار هدست واقعیت ترکیب ویژن پرو، را منتشر کرد. این بروزرسانی به شکل قابل توجهی پرسونای کاربران را تقویت کرده است. در این بروزرسانی به ویزه حالت مو و آرایش، گردن و دهان و رندر چشم‌ها برای EyeSight، که چشمان شما را از پشت هدست نمایش می‌دهد، بهبود یافته است.

به گزارش پیوست به نقل از تک‌کرانچ، کاربران همچنین می‌توانند بدون نگه داشتن دستگاه و از طریق بخش Settings>Persona و انتخاب حالت «Hands-free Capture»، پرسنای خود را تنظیم کنند.

نسخه جدید ویژن‌او‌اس همچنین قابلیت مدیریت دستگاه موبایل (MDM) را به همراه دارد و کسب‌وکارها از طریق آن می‌توانند دستگاه‌های خود را مدیریت کنند. با استفاده از این ابزار مدیران می‌توانند پیکربندی خاصی را برای دستگاه‌ها مشخص کنند، اپلیکیشن‌ها را در چند دستگاه نصب و از راه دور چیزهایی را از داخل دستگاه پاک کنند.

اپل ماه گذشته خبر پشتیبانی از مدیریت تجاری در این دستگاه را منتشر کرد.

جرمی بوچر، مدیر بازاریابی محصولات اپل برای کسب‌وکارها در سطح جهان، در زمان معرفی این قابلیت گفت: «می‌دانیم برای استفاده از تمام [قدرت اپل ویژن پرو]، کسب‌وکارها باید امکان مدیریت گسترده آنها را در اختیار داشته باشند. پس خبر خوب اینکه ما فناوری فوق‌العاده‌ای را برای ویژن پرو در این عرصه ارائه کرده‌ایم.»

در بروزرسانی جدید سیستم عامل ویژن پرو چندین تغییر کوچک را نیز شاهد هستیم:

کاربران حالا می‌توانند از بخش Home View، اپلیکیشن‌های سیستم را حذف کنند
بخش جستجو و اتصال به مک با استفاده از Mac Virtual Display نیز بهبود یافته است
دقت کیبورد مجازی در زمینه متن ورودی تقویت شده است
امکانات کپشن در هنگام استفاده از ویدیو فراگیر اپل بروزرسانی شده است
توسعه دهندگان با گذشت زمان اپلیکیشن‌های بیشتری را برای VisionOS منتشر می‌کنند و این پلتفرم در حال حاضر بیش از هزار اپلیکیشن بومی در اپ استور دارد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.