اپلیکیشن

تلفن همراه

March 15, 2024
13:38 جمعه، 25ام اسفندماه 1402
کد خبر: 162668

اسپاتیفای حالا موزیک‌ویدیو هم دارد

منبع: Zoomit

اسپاتیفای ویژگی پخش موزیک‌ویدئو را برای یک سری از کاربران خاص دردسترس قرار داد.

اسپاتیفای به‌طور رسمی اعلام کرد از موزیک‌ویدئوها پشتیبانی می‌کند. این ویژگی به‌صورت آزمایشی در ۱۱ کشور موجود است.

استن گارمارک، سرپرست جهانی تجربه‌ی مصرف‌کنندگان اسپاتیفای، به تک‌کرانچ گفت موزیک‌ویدئوها شامل آثار هنرمندانی مانند اد شیرن، دوجا کت، آیس اسپایس، آلونا و آساکه می‌شود و کاتالوگ کامل موزیک‌ویدئوهای اسپاتیفای در‌نهایت شامل «هزاران» آهنگ خواهد بود.

قابلیت موزیک ویدیو در اسپاتیفای خواننده سیاه پوست
ویژگی موزیک‌ویدئو از طریق صفحه‌ی Now Playing در آهنگ‌های پشتیبانی‌شده قابل‌ دسترسی است و نماد Switch to Video در بالای عنوان آهنگ ظاهر می‌شود. با ضربه‌زدن روی آن، پخش موزیک‌ویدئو در مرکز صفحه شروع می‌شود. کاربر برای پخش تمام‌صفحه می‌تواند گوشی را بچرخاند و برای بازگشت به Now Playing روی Switch to Audio ضربه بزند.

قابلیت جدید اکنون تنها در کشورهای بریتانیا، آلمان، ایتالیا، هلند، لهستان، سوئد، برزیل، کلمبیا، فیلیپین، اندونزی و کنیا قابل دسترس است. گارمارک می‌گوید این فهرست بر اساس معیارهایی از جمله ابعاد بازار و ارائه‌ی پشتیبانی محلی تهیه شده است.

پشتیبانی از موزیک‌ویدئو در اندروید، گوشی آیفون، دسکتاپ و تلویزیون ارائه می‌شود. برای مشاهده‌ی موزیک‌ویدئوها، افراد باید اکانت پرمیوم داشته باشند.

اسپاتیفای اساساً سرویسی برای استریم محتوای صوتی محسوب می‌شود، اما مدت‌ها است که از اشکال مختلف ویدئو هم پشتیبانی می‌کند. سرویس‌های ویدئویی اسپاتیفای شامل پادکست‌های ویدئویی یا ویدئوهای عمودی کوتاه به نام Clips برای ارتباط مستقیم هنرمندان با طرفداران است.

اسپاتیفای می‌گوید با ویژگی جدید موزیک‌وید‌ئوی خود قصد دارد به هنرمندان راه دیگری برای جذب شنوندگان و تبدیل آن‌ها به طرفدار بدهد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.