بازی

March 20, 2024
19:10 چهارشنبه، 1ام فروردینماه 1403
کد خبر: 162886

بازی ایرانی در فستیوال «گیم کانکشن» آمریکا کسب رتبه کرد

بازی ایرانی «امپراتورهای قلابی» جایزه بهترین بازی موبایل و تبلت در فستیوال «گیم کانکشن» آمریکا را کسب کرد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، مهرداد رضایی از استودیو «پرشالند» با بازی «امپراتورهای قلابی» در این فستیوال شرکت کرده‌ و در سه بخش نامزد دریافت جایزه شده بود.
مهرداد رضایی توانست بخاطر بازی «امپراتورهای قلابی» جایزه بهترین بازی موبایل و تبلت در فستیوال گیم کانکشن ۲۰۲۴ آمریکا را از آن خود کند.
مهرداد رضایی در این مراسم که به صورت آنلاین برای تمام مخاطبان در سراسر جهان پخش شد در ویدیویی کوتاه به معرفی بازی امپراتورهای قلابی و روند طراحی و تولید آن پرداخت. در ادامه همچنین گیم پلی این بازی برای مخاطبان این رویداد پخش شد.
مهرداد رضایی بعد از کسب این جایزه گفت: از اینکه به‌عنوان یک ایرانی در این فستیوال شرکت کردم و جایزه بهترین بازی موبایل و تبلت گیم کانکشن آمریکا را به‌دست آوردم، احساس غرور می‌کنم.
او ابراز امیدواری کرد که این دستاوردها و موفقیت‌های بین‌المللی باعث توجه بیشتر مسئولین کشور نسبت به صنعت بازی و تلاش‌های صورت گرفته توسط بازی‌سازان ایرانی در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی شود.
مراسم اختتامیه فستیوال گیم کانکشن آمریکا، ۲۹ اسفند در سانفرانسیسکو برگزار شد. برندگان خود در بخش‌های مختلف را اعلام کرد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.