اپراتورها

March 22, 2024
20:06 جمعه، 3ام فروردینماه 1403
کد خبر: 162978

تمهیدات مخابرات خوزستان برای پایداری حداکثری ارتباطات در نوروز ۱۴۰۳

مدیر عامل مخابرات خوزستان از تمهیدات لازم برای پایداری شبکه‌های ارتباطی ثابت و سیار و ارائه خدمات مطلوب در ایام نوروز سال جدید خبر داد.

به گزارش ایرنا، رحیم فلاح زاده روز جمعه در گفت و گوی رسانه ای با بیان این که فعالیت‌های مختلف مخابرات در ایام تعطیلات نوروز به منظور خدمت‌رسانی مستمر برقرار است گفت: با توجه به مسافرپذیر بودن استان خوزستان و ورود مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور به مناطق جنگی و لزوم ارائه خدمات مطلوب به مسافران، با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مخابرات استان تمهیدات لازم را برای ارائه ارتباطات امن و پایدار اتخاذ کرده است.

وی با تاکید بر آماده باش حداکثری تیم‌های فنی و عملیاتی شبکه‌های ارتباطی در مراکز مخابراتی منتخب و شیفت‌های نوروزی افزود: همچنین به منظور تحقق مشتری‌مداری و ارائه خدمات به مشتریان، برای استقرار گروه‌های فنی و عملیاتی به منظور حفظ پایداری سیستم‌های انتقال و ارتباطات و همچنین صیانت از مسیرهای فیبرنوری درون شهری و برون شهری برای رفع هرگونه مشکلات احتمالی به صورت آماده باش، برنامه‌ریزی شده است.

مدیرعامل مخابرات خوزستان از جمله اقدامات انجام شده برای پایداری ارتباطات مخابراتی در ایام نوروز را اجرای پروژه‌های توسعه‌ای و ارتقا و تقویت پوشش شبکه در سطح استان برشمرد و ادامه داد: ارتقای ظرفیت و افزایش پهنای باند اینترنت ثابت و همراه و افزایش ظرفیت کانالهای ورودی و خروجی، نصب و راه‌اندازی پرتابل سیار و متحرک و تقویت شبکه‌های ارتباطی در اماکن پرتردد و بین شهرها از جمله اقدامات مهم مخابرات استان در ایام نوروز امسال است.

وی تصریح کرد: تقویت خطوط مخابراتی و اینترنت در مناطق مرزی، یادمان‌های شهدا و دفاع مقدس و مناطق گردشگری – زیارتی ، توسعه شبکه های فیبر نوری، دیتای ثابت و تامین سوخت مورد نیاز ژنراتور و دیزل، تامین باطری و نوسازی و بهینه سازی تغذیه نیروی مراکز ثابت و سیار در مواقع قطعی برق و تأمین و رزرو تجهیزات فنی از دیگر اقدامات امسال است.

فلاح زاده با تاکید بر آماده سازی شبکه‌های ارتباطی برای ارتقای سطح کیفی ارتباطات، اظهار کرد: کشیک نوروزی در ستاد و مراکز فنی، نوبت کاری دفاتر خدمات ارتباطی، مراکز شبانه‌روزی و پشتیبانی فنی و پاسخگویی در حوزه‌های ثابت و سیار در سطح استان در راستای پایداری ارتباطات و ارائه خدمات مطلوب مخابراتی برای مسافران نوروزی نیز ایجاد شده است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.