تلفن همراه

فناوری‌های پوشیدنی

March 27, 2024
11:43 چهارشنبه، 8ام فروردینماه 1403
کد خبر: 163241

اضافه‌شدن گلکسی رینگ به ویجت باتری سامسونگ

منبع: Zoomit

اضافه‌شدن گلکسی رینگ به ویجت باتری سامسونگ، نشان می‌دهد به عرضه‌ی این حلقه‌ی هوشمند بسیار نزدیک‌ شده‌ایم.

سامسونگ سال گذشته در رویداد معرفی گلکسی S24 برای اولین‌بار گلکسی رینگ را به‌نمایش گذاشت و در هفته‌های بعد از رویداد مذکور، جزئیات بیشتری از اولین حلقه‌ی هوشمندش ارائه داد. اکنون طبق شواهد موجود در رابط کاربری One UI، گلکسی رینگ به‌زودی روانه‌ی بازار خواهد شد.

گلکسی رینگ در ویجت باتری رابط کاربری سامسونگ رؤیت شده است. با افزودن ویجت مذکور به صفحه‌ی اصلی گوشی سامسونگ یا تبلت سامسونگ و مراجعه به منوی تنظیمات آن، ورودی Galaxy Ring را در کنار ورودی‌های Galaxy Watch ،Galaxy Fit ،Galaxy Buds و سایر دستگاه‌ها مشاهده خواهید کرد.

اضافه‌شدن گلکسی رینگ به ویجت باتری می‌تواند نشان‌دهنده‌ی نزدیک‌شدن به تاریخ عرضه‌ی این محصول باشد و احتمالاً چند هفته یا نهایتاً چند ماه تا آغاز فروش حلقه‌ی هوشمند شرکت کره‌ای فاصله داریم.

گلکسی رینگ وزن بسیار کمی دارد و در چند طرح و اندازه‌ی مختلف عرضه خواهد شد. این محصول از حسگر ضربان قلب و ردیاب خواب بهره می‌برد اما حسگر سنجش اکسیژن خون آن هنوز تأیید نشده است.

طبق اطلاعات به‌دست‌آمده، گلکسی رینگ با هربار شارژ می‌تواند تا یک هفته دوام بیاورد که آن را به دستگاهی ایدئال برای نظارت طولانی‌مدت بر کیفیت خواب تبدیل می‌کند.

شنیده‌ها حاکی است گلکسی رینگ روش پرداخت مبتنی‌بر NFC را ارائه نخواهد داد اما هنوز اطلاعات دقیقی در این مورد وجود ندارد. به‌نوشته‌ی سم‌موبایل، این حلقه‌ی هوشمند احتمالاً با Samsung Food نیز ادغام خواهد شد.

با توجه‌ به ویژگی‌های گلکسی رینگ می‌توان آن را دستگاهی ارزان‌تر از گلکسی واچ ۴ و احتمالاً شبیه گلکسی فیت در نظر گرفت. طبق گزارش‌ها سامسونگ تصمیم دارد حداقل نیم میلیون دستگاه گلکسی رینگ روانه‌ی بازار کند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.