تلفن همراه

گوشی

March 28, 2024
20:40 پنجشنبه، 9ام فروردینماه 1403
کد خبر: 163331

با ۵ مدل از گران‌قیمت‌ترین گوشی‌های سامسونگ آشنا شوید

منبع: Peivast

شرکت سامسونگ یکی از پرفروش‌ترین و با ارزش‌ترین کمپانی‌های تولید گوشی موبایل هوشمند در دنیا محسوب می‌شود، که از زمان آغاز فعالیت خود از گوشی‌های به صرفه و اقتصادی گرفته تا پرچمداران بسیار گران‌قیمت را تولید کرده است و همه، سامسونگ را با همان پرچمدار بسیار محبوب و دوست داشتنی یعنی Galaxy Note 8 به خاطر می‌آوردند.

در ادامه این مطلب به ۵ تا از گران قیمت‌ترین محصولاتی که سامسونگ دست به تولید آنها‌زده است خواهیم پرداخت، پس در ادامه این مقاله همراه پیوست باشید!

۱) Galaxy ZFold 5
گوشی Galaxy ZFold 5 یک گوشی خاص، تاشو و پرچمدار از برند سامسونگ است که با ارائه قابلیت‌هایی مثل نمایشگر بزرگ ۷.۶ اینچی بسیار با کیفیت از نوع Dynamic AMOLED 2X، پردازنده پرچمدار شرکت کوالکام یعنی Snapdragon 8 Gen 2 به همراه حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی و همچنین کیفیت ساخت بی‌نظیر، قیمتی برابر با ۱۸۰۰ دلار آمریکا برای آن در نظر گرفته شده است.
در نگاه اول شاید کمی غیر منطقی به نظر برسد، اما اگر کمی با دقت‌تر به مشخصات این گوشی نگاه کنیم، تکنولوژی جدید نمایشگر تاشو، اسپیکر‌های چهارگانه با پشتیبانی از قابلیت Dolby Atmos، لولا‌های ارتقا یافته و مقاوم‌تر از نسل قبلی و حتی پشتیبانی از قلم اختصاصی و یا ارائه یک تبلت تاشو در قالب یک گوشی، این قیمت ۱۸۰۰ دلاری را توجیه می‌سازد.

۲) Galaxy S24 Ultra
گوشی سامسونگ Galaxy S24 Ultra، جدیدترین پرچمدار سری S این برند محسوب می‌شود که به تازگی با قیمتی معادل ۱۵۰۰ دلار معرفی و به بازار عرضه شده است.
این گوشی پرچمدار تمرکز زیادی در بخش ارائه قابلیت‌های هوش مصنوعی جدید با همکاری گوگل داشت و درکل تغییر خاصی چه در بخش ظاهر و چه در بخش دوربین آن مشاهده نمی‌شود. سامسونگ پرچمدار ۲۰۲۴ خود را مجهز به بدنه تیتانیومی و دو نوع پردازنده کوالکام Snapdragon 8 Gen 3 و یا Exynos ۲۴۰۰، نمایشگری تخت‌تر، بهبودی جزئی در بخش دوربین، همراه با بروزترین نسخه نرم‌افزار یعنی OneUI 6.1 و اندروید نسخه ۱۴ تولید کرده است.

۳) Galaxy ZFlip 5
گوشی سامسونگ 5 Galaxy ZFlip، یکی دیگر از اعضای تاشو خانواده گلکسی است که به جرات می‌توان گفت همه آن‌ها را می‌توان در رده پرچمداران طبقه‌بندی کرد، مخصوصاً که حالا این گوشی Flip از برند سامسونگ برخلاف نسل‌های قبلی، از نمایشگر مقاوم‌تر با حاشیه‌های باریک‌تر و لولا‌های بازسازی شده، گواهی ضد آب و نمایشگر کاور با اندازه بزرگتر و بسیار با کیفیت‌تر و همچنین گنجاندن قابلیت‌های بسیار جذاب و جدید در کنار دوربین‌های ارتقا یافته و قیمتی برابر با ۱۰۰۰ دلار آمریکا، در دسترس عموم قرار گرفته است و درواقع نمادی از قدرتنمایی این غول کره‌ای در زمینه تکنولوژی و خلاقیت در طراحی آن است.

۴) Galaxy Tab S9 Ultra
تبلت پرچمدار سامسونگ یعنی Galaxy Tab S9 Ultra، یکی از جدیدترین تبلت‌های پرچمدار ۲۰۲۳ ساخت سامسونگ است که در کنار مشخصات، از قیمت بسیار بالا و باورنکردنی برخوردار است. سامسونگ گران‌ترین تبلت خود را با یک پردازنده ساخت شرکت کوالکام Snapdragon 8 Gen 2، نمایشگر بسیار بزرگ ۱۴.۶ اینچی Dynamic AMOLED 2X، بدنه آلومینیومی یکپارچه به همراه اسپیکر‌های چهار‌گانه و حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش و همچنین یک باتری ولاسای ۱۱ هزار و ۲۰۰ میلی امپر ساعتی مجهز کرده است که از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند.
این تبلت با گواهی ضد آب و گرد و غبار IP۶۸ و قیمتی معادل با ۱۵۰۰ دلار آمریکا در دسترس قرار گرفته است.

۵) Galaxy S23 Ultra
پرچمدار سال گذشته سامسونگ یعنی Galaxy S۲۳ Ultra، تا قبل از ورود S۲۴ Ultra بهترین و کاملترین گوشی پرچمدار دنیا محسوب می‌شد و با توجه به مشخصاتی که برای اولین بار در یک گوشی سامسونگی ارائه می‌شد، از ارزش خرید و قیمت بسیار بالایی برخوردار بود، مشخصاتی مانند پردازنده Snapdragon 8 Gen 2، نمایشگر بسیار کم حاشیه و با کیفیت از نوع Dynamic LTPO AMOLED 2X که کمی از گوشه‌ها خم خورده بود تا راحت‌تر در دست جای بگیرد، بدنه و طراحی بسیار لوکس و ساخته شده از ترکیبی از شیشه و فلز و دوربین‌های بی‌نظیر ۵‌گانه که همه را مات و مبهوت خود کرده بود.
قیمت این پرچمدار بی‌رقیب که از قوی‌ترین گواهی ضد آب و گرد و غبار IP68 مجهز است، حدود ۱۳۰۰ دلار می‌باشد!

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.