رسانه‌های اجتماعی

March 28, 2024
21:04 پنجشنبه، 9ام فروردینماه 1403
کد خبر: 163342

لینکدین هم می‌خواهد شبیه تیک‌تاک باشد

منبع: Zoomit

لینکدین درحال آزمایش قابلیتی برای نمایش و بارگذاری ویدیوهای کوتاه مشابه تیک‌تاک است.

لینکدین درحال آزمایش ویدیوهای کوتاه شبیه‌به تیک‌تاک است. با این آزمایش جدید، لینکدین به جمع بسیاری از پلتفرم‌های محبوب دیگر مانند اینستاگرام، یوتیوب، اسنپ‌چت و نتفلیکس می‌پیوندد که همگی پس‌از افزایش محبوبیت تیک‌تاک، بخش ویدیوهای کوتاه مخصوص خود را راه‌اندازی کردند.

ویژگی ویدیوهای کوتاه لینکدین را اولین‌بار آستین نول، مدیر استراتژی آژانس بازاریابی مک‌کینی، شناسایی کرد. نول با انتشار ویدیویی کوتاه در لینکدین، بخش جدید این شبکه‌ی اجتماعی را به‌نمایش گذاشت.

فید ویدیوهای کوتاه لینکدین ازطریق تب جدیدی با نام Video در نوار ناوبری این پلتفرم در دسترس است که با ضربه‌زدن روی آن وارد بخش ویدیوهای کوتاهی می‌شوید که درحالت عمودی ضبط شده‌اند و مثل تیک‌تاک می‌توانید به‌راحتی بین ویدیو‌ها جابه‌جا شوید، آن‌ها را لایک کنید و درموردشان نظر دهید یا با دیگران به‌اشتراک بگذارید. لینکدین هنوز جزئیاتی درمورد روش انتخاب و نمایش ویدیوها ارائه نداده است.

بخش ویدیوهای کوتاه لینکدین روی حرفه و تخصص افراد تمرکز دارند. امکان اشتراک‌گذاری ویدیو از قبل در لینکدین وجود داشته است اما هدف اصلی از راه‌اندازی بخش اختصاصی ویدیو، افزایش تعامل و کمک به کاربران برای شناسایی بهتر و آسان‌تر محتوا است.

اضافه‌شدن بخش ویدیوهای کوتاه به لینکدین هم‌زمان با روی آوردن تعداد زیادی از تولیدکنندگان محتوا به انتشار ویدیو در تیک‌تاک انجام می‌شود؛ جایی‌ که افراد با اشتراک‌گذاری تجربیات و توصیه‌های خود در زمینه‌های مختلفی همچون رشد شغلی، جست‌وجوی کار و توسعه‌ی حرفه‌ای، دنبال‌کنندگان زیادی به‌دست آورده‌اند.

فید جدید لینکدین فرصتی تازه برای این تولیدکنندگان محتوا فراهم می‌کند تا ویدیوهای خود را با مخاطبان بیشتری به‌اشتراک بگذارند. همچنین، این احتمال وجود دارد که لینکدین در آینده به‌ فکر راه‌اندازی سیستم کسب درآمد ازطریق انتشار ویدیوهای کوتاه باشد تا انگیزه‌ی بیشتری برای انتشار محتوا روی پلتفرم خود ایجاد کند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.