تلفن همراه

گوشی

March 29, 2024
10:25 جمعه، 10ام فروردینماه 1403
کد خبر: 163392

سامسونگ «تعویض نامحدود باتری گوشی» را به سرویس +Care اضافه کرد

منبع: Zoomit

سامسونگ با افزایش هزینه‌ی یکی از سرویس‌هایش، تعویض نامحدود باتری گوشی را به ویژگی‌های آن اضافه کرد.

سرویس اشتراکی سامسونک کر پلاس (+Samsung Care) در آمریکا، از ماه می (اردیبهشت و خرداد) قرار است به امکان تعویض نامحدود باتری گوشی مجهز شود. البته این تغییر باعث افزایش دو دلاری هزینه‌ی سرویس خواهد شد.

سامسونگ می‌گوید صرفاً زمانی باتری گوشی را تعمیر می‌کند که درصد سلامت آن به ۷۹ یا کمتر برسد (درصد سلامت ازطریق آزمایشی ویژه توسط خود سامسونگ تعیین می‌شود). همچنین دستگاهِ تحت پوشش نباید هیچ آسیب دیگری دیده باشد.

هزینه‌ی ماهانه‌ی سرویس‌های +Samsung Care و Samsung Care+ with Theft and Loss بسته به نوع دستگاه، متفاوت است (از حدود هشت تا ۱۸ دلار در ماه با قراردادی سه ساله). از ماه می به بعد، بازه‌ی قیمتی سرویس اشتراکی سامسونگ به ۱۰ تا ۲۰ دلار در ماه می‌رسد.

خریداران آمریکایی گوشی سامسونگ با تهیه‌ی سرویس +Care به تعمیر نامحدود، رفع مشکلات سخت‌افزاری پس از یک سال و همچنین تعویض نمایشگر با پرداخت ۲۹ دلار دسترسی خواهند داشت. +Care شامل پشتیبانی ۲۴ ساعته است و فرایند تعمیر و تعویض قطعات را تسریع می‌کند.

سرویس Samsung Care+ with Theft and Loss که سرقت و گم‌شدن دستگاه را هم پوشش می‌دهد، علاوه‌بر گوشی برای تبلت سامسونگ و ساعت هوشمند سامسونگ قابل تهیه است. از طرفی می‌توان سرویس +Care را برای لپ تاپ سامسونگ و هندزفری سامسونگ هم خریداری کرد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.