اپراتورها

خبر اول

April 2, 2024
18:36 سه شنبه، 14ام فروردینماه 1403
کد خبر: 163571

تیم جدید اعتباری ورایزون دست به کار می‌شود

ICTna.ir – نانسی کلارک رئیس جدید Verizon Value است، بخش اعتباری اپراتور ورایزون که در مجموع 21 میلیون مشتری دارد اخیرا تیم رهبری خود را جمع آوری کرده است. ورایزون روز چهارشنبه به‌روزرسانی پیشنهاد پیش‌پرداخت Visible خود را اعلام کرد و برنامه پریمیوم این برند را با موارد مثبت و اضافی بیشتر، از جمله داده‌های نقطه اتصال اضافی، پشتیبانی از ساعت هوشمند و گزینه‌های رومینگ بین‌المللی، افزایش داد.

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، جرمی بولتون، مدیر عامل Visible، در بیانیه‌ای توضیح داد: «به‌روزرسانی‌های ما به طرح Visible+، از جمله طرح بی‌سیمی که با شما سفر می‌کند، اتصال پوشیدنی متناسب با نیازهای شما، و افزایش سرعت، گواهی بر ارائه خدمات استثنایی و شفاف است، زیرا هدف ما این است که Visible،حامل‌های بی‌سیم نوآورانه، همه با حفظ قیمت مقرون به صرفه، در دسترس‌ترین و پاسخ‌گوترین باشد.

این اقدام تنها چند هفته پس از آن صورت می گیرد که نانسی کلارک، رئیس جدید اعتباری ورایزون، برنامه خود را برای بازگرداندن تجارت به روند رشد ارائه کرد. کلارک اخیراً در شبکه های اجتماعی نوشت : «ما شتاب قوی و اهداف روشنی داریم و هدفمان برای پیروزی و موفقیت است».

تلاش های کلارک مهم است زیرا همانطور که توسط FierceWireless اشاره شد ، T-Mobile اخیراً ورایزون را به عنوان بزرگترین ارائه دهنده بی سیم اعتباری کشور با تقریباً 21.6 میلیون مشتری پشت سر گذاشته است. این توسعه به‌عنوان اتهامی علیه مبارزات ورایزون در بخش پیش‌پرداخت است: این شرکت از زمانی که خرید 7 میلیارد دلاری غول پیش‌پرداخت TracFone را در سال 2021 نهایی کرده است، به‌طور پیوسته مشتریان اعتباری خود را از دست داده است.

 

هنر پیش پرداخت

برخلاف AT&T با تجارت کریکت پیش‌پرداخت یا T-Mobile با تجارت پیش‌پرداخت مترو، ورایزون از لحاظ تاریخی از پرداخت پیش‌پرداخت صنعت بی‌سیم اجتناب کرده است. در عوض، این شرکت ترجیح داد مشتریان پس پرداخت را تعقیب کند، کسانی که قبض های خود را پس از استفاده از خدمات پرداخت می کنند. به هر حال، چنین مشتریانی عموماً درآمد و سود بیشتری تولید می کنند.

اما این در روزهای اولیه همه‌گیری کووید-19 روند فوق تغییر کرد، زمانی که هانس وستبرگ، مدیرعامل ورایزون با خرید عملیات پیش‌پرداخت عظیم America Movil موافقت کرد. 21 میلیون مشتری پیش‌پرداخت TracFone بلافاصله ورایزون را از آخرین مکان به جایگاه اول در بازار پری پید پرداخت ایالات متحده آمریکا رساندند. در آن زمان، با توجه به نگرانی‌هایی مبنی بر اینکه همه‌گیری اقتصاد جهان را ضعیف می‌کند و مشتریان تلفن همراه را به سمت برنامه‌های پیش‌پرداخت ارزان‌تر سوق می‌دهد، این اقدام عاقلانه به نظر می‌رسید.

اما واقعاً این اتفاق نیفتاد. در عوض، مشتریان پیش پرداخت در سراسر صنعت همچنان به سمت برنامه های پس پرداخت در آمریکا تغییر می کنند. در همین حال، ورایزون برای به دست آوردن مجدد شتاب در بازار بی سیم از طریق یک سری تغییرات مدیریتی تلاش کرد.

آخرین مورد، تقریباً یک سال پیش، Sampath مسئول تجارت مصرف‌کننده ورایزون بود که مشتریان پس‌پرداخت را به رقبا منتقل می‌کرد.

از آن زمان به نظر می رسد که Sampath مسیر را اصلاح کرده است و ضررهای مشتری پس پرداخت ورایزون را معکوس کرده است. اکنون او توجه خود را به سمت پیش پرداخت کسب و کار ورایزون معطوف کرده است.

به گزارش Seeking Alpha، تونی اسکیاداس، مدیر مالی ورایزون ، در یکی از رویدادهای سرمایه‌گذاری اخیر این شرکت گفت: چیزی که در کسب و کار پیش پرداخت مشاهده خواهید کرد Sampath است و تیم زمان زیادی را صرف کرده است تا کسب و کار پس‌پرداخت را رعایت کند و شما همان سختگیری را خواهید دید که ما اکنون روی تجارت پیش‌پرداخت و تنظیم خود تمرکز می‌کنیم. در اواخر امسال و سال آینده برای بهبودها آماده می‌شویم.

 

جمع آوری تیم

از زمانی که این شرکت خرید TracFone را نهایی کرده بود، انجی کلاین مسئول تجارت ورایزون ولیو بود. Verizon Value در 11 برند اعتباری از جمله Straight Talk، Total by Verizon، Tracfone و موارد دیگر امتداد دارد. نانسی کلاک در شبکه های اجتماعی نوشته بود: من به کاری که انجام داده‌ایم و تیمی که ایجاد کرده‌ایم افتخار می‌کنم که سه مؤسسه عملیاتی را به عنوان یک واحد گرد هم می‌آورد، برندهایمان رشد خود را افزایش می‌دهند، حاشیه سود را بهبود می‌بخشد و پایه‌های آینده را ایجاد می‌کند. که مأموریت ما برای ساختن دنیایی بهتر را تسریع خواهد کرد.

کلارک در پست اخیر خود ، تیم رهبری Verizon Value خود را معرفی کرده است، از جمله مدیر ارشد درآمد دیوید کیم، معاون عملیات و تجربه مشتری، کن لین، مدیر ارشد اجرایی شریل گرشام و رئیس مدیریت پایگاه مایک سارکون. برخی مانند سارکون از مدیران قدیمی ورایزون هستند. اما برخی دیگر از برخی مواضع قابل توجه هستند. گرشام قبل از پیوستن به Visible در سال 2021 در یوتیوب و TikTok کار می کرد، در حالی که کیم قبلاً مدیر کل تجارت بی سیم ثابت T-Mobile بود. کلارک از تیم رهبری ستاره‌های خود برای 21 میلیون مشتری تحت نظارت خود می‌بالید.

 

انتظار چه چیزی

اسکیاداس، مدیر مالی ورایزون، در آخرین تماس با درآمد سه ماهه اپراتور اذعان کرد: «نتایج پیش‌پرداخت ما در سه ماهه چهارم به چالش کشیده می‌شود» . این کسب و کار 289هزار مشتری دیگر را در سه ماهه چهارم رها کرد. اما Skiadas وعده بهبود در طول سال 2024 را داده است.

او گفت: “ما شاهد رشد قوی مداوم در برندهای Visible و Total by Verizon بودیم که به توسعه آن ادامه خواهیم داد.” “تیم همچنین بر مشارکت های ما برای بهبود عملکرد نام تجاری Straight Talk متمرکز است. ما معتقدیم که در حال برداشتن گام های درست برای موقعیت بهتر پیشنهادات خود در بازار هستیم و انتظار داریم که در سال 2024 شاهد ثبات بیشتری باشیم.”

با این حال، کلارک و ورایزون در ماه های آینده با چالش بزرگ دیگری روبرو هستند. برنامه اتصال مقرون به صرفه FCC موسوم به ACP ممکن است تا ماه می تمام شود. این برنامه اساساً تا 30 دلار در ماه به خانوارهای کم درآمد برای خدمات مخابراتی می دهد. تقریباً 1.2 میلیون مشتری اعتباری ورایزون مشترک این برنامه هستند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.