اپراتورها

بازار سرمایه

تلفن همراه

April 7, 2024
17:53 یکشنبه، 19ام فروردینماه 1403
کد خبر: 163872

همراه اول سال مالی خود را با رکوردزنی به پایان رساند

منبع: بورس نیوز

شرکت ارتباطات سیار میزان درآمدی تجمیعی که تا پایان اسفندماه از فروش و ارائه خدمات به اطلاع سهامداران رساند با رشد ۳۰ درصدی روبه‌رو بود.

شرکت ارتباطات سیار ایران در گزارش فعالیت ماهانه‌ای که در اسفندماه سال جاری از خود بر جای گذاشت مربوط به فروش و ارائه خدمات بود، میزان درآمدی که “همراه” از این بخش شناسایی کرد برابر با مبلغ ۴ هزار و ۹۹۲ میلیارد تومان بود.

شرکت ارتباطات سیار ایران از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه سال جاری میزان درآمد تجمیعی که در سامانه کدال به ثبت رساند بالغ‌بر ۴۹ هزار و ۵۴۲ میلیارد تومان بود، “همراه” میزان سرمایه‌ای که از ابتدای سال مالی تاکنون اعلام کرد ۸ هزار و ۹۲۰ میلیارد تومان بود.

تداوم روند رو به رشد درآمد‌های “همراه”
شرکت ارتباطات سیار میزان درآمدی تجمیعی که تا پایان اسفندماه از فروش و ارائه خدمات به اطلاع سهامداران رساند با رشد ۳۰ درصدی روبه‌رو بود و توانست روند صعودی خود را نسبت به سال گذشته ادامه دهد، “همراه” میزان درآمدی که تا پایان اسفندماه از خود بر جای گذاشت به میانگین درآمدی ۴ هزار و ۱۲۸ میلیارد تومانی دست یافت.

شرکت ارتباطات سیار ایران در اسفندماه میزان درآمدی که از فروش و ارائه خدمات اعلام کرد نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۴۵ درصدی را به همراه داشت، همچنین گفتنی است که درآمد تجمیعی این شرکت در دوره مشابه سال مالی گذشته ۳۸ هزار و ۱۵۱ میلیارد تومان بود و اکنون این مبلغ به ۴۹ هزار و ۵۴۲ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

درآمدی که “همراه” در اسفندماه شناسایی کرد ۲۳ درصد بالاتر از میانگین درآمدی بود در ۱۱ ماه گذشته به ثبت رساند، بیشترین درآمدی که “همراه” در اسفندماه متعلق به بخش «کارکرد مشترکین» با ۴ هزار و ۶۱۱ میلیارد تومان بود، بیشترین درآمد شناسایی‌شده “همراه” پس از بخش «کارکرد مشترکین» در اختیار «استفاده از امکانات شبکه، توسط سایر شرکت‌های تلفن همراه (اتصال متقابل)» با ۳۴۱ میلیارد تومان بود.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.